Fokozatosan újraindul az élet, kinyitottak a teraszok, a gyerekek egy része már közösségbe jár – szeretnénk hinni, hogy a pandémiás időszaknak végleg vége lesz. Az biztos, hogy több területen is megváltozott az életünk, nagyobb hangsúlyt kapott az elektronikus kapcsolattartás, többet telefonálunk. Természetesen nem mindegy, hogy hogyan. Mi, a ReBell Telnél azon dolgozunk, hogy a lehető legkényelmesebben, a legmagasabb minőség mellett (és természetesen kedvező áron) tudja intézni telefonos ügyeit. A jövő nálunk már elkezdődött, virtuális VoIP telefonközpont szolgáltatásunk népszerűsége töretlen, a szolgáltatásainkat pedig az Ön igényeire szabjuk.
Blogunkban rendszeresen bemutatjuk ezeket a virtuális telefonközpontokat, de talán nem árt még egyszer áttekinteni, hogy mit is tudnak… Mert bizony, egyre többet!
A VoIP egy angol betűszó, a Voice Over Internet Protocol kifejezés rövidítése.
A készülékek hangdigitalizáló eszközökkel továbbítják a hangunkat a világhálón keresztül. Szóval nem a telefonszámla nő, hanem az internetet „fogyasztjuk”.
Nem biztos, hogy az alap olyan szerencsés jelző, de mi úgy gondoljuk, hogy nálunk alap a minőség. Ebből pedig nem engedünk. Szóval már az „alap” virtuális telefonközpontunk is nyolc melléket kezel, mellette a következő szolgáltatások érhetőek el: üdvözlés, egyedi hangmenü (IVR), belső mellékek kezelése, hívásvárakoztatás, hívás továbbadás, híváslista, online ügyfélablak. De nézzük, hogy ezek mit is jelentenek a gyakorlatban!
Rövid belső hívószámokat (mellékeket) adunk, ezek közvetlenül is kapcsolhatók a hangmenüből. A VoIP-telefonközpontunk alapvetően 8 mellék egyidejű kiszolgálására képes, de ez igény szerint bővíthető.
Az üdvözlőszöveg mindig az aktuális idősávnak megfelelő, tehát más lehet munkaidőben, az előtt és után, valamint hétvégén, ünnepnapokon is.
Tapasztalataink szerint az üdvözlőszöveg segít a hívót vonalban tartani, így kevesebben teszik le a kagylót idő előtt. Az üdvözlőszöveg után a telefonáló a készüléke gombjaival tud választani, hogy melyik melléket kéri, így jelentősen csökkenthetjük a recepció terheit.
Egy cégnek nagyon fontos, hogy az ügyfelei elérjék. Éppen ezért virtuális telefonközpontunkban választhat:
ha úgy dönt, egyszerre csörög az összes mellék, amíg valaki fel nem veszi. Haladhatunk megadott sorrend szerint, amíg nem fogadják a hívást. Illetve kapcsolhatjuk arra a mellékre is a telefont, amelyik először elérhető.
Ebben is alkalmazkodunk az Ön igényeihez. Természetesen, ha nincs szabad mellék, akkor tudjuk várakoztatni a hívót, vagy akár egy mobiltelefonszámra továbbítani. Híváslistánkban visszanézheti, hogy mikor, ki kereste, meddig tartott a beszélgetés, a hívásadatok akár telefonszámonként is szűrhetők. És mindez havi 4990 forintba kerül – rejtett költségek és hűségidő nélkül!
Ha az alapszolgáltatás nem elég, vagy további kényelmi funkciókat kíván igénybe venni, annak sincs akadálya! A VoIP központ plusz szolgáltatásban például további tízzel lehet növelni a mellékek számát, rögzíteni a hívásokat, vagy akár e-mail értesítést is kérni a bejövő telefonokról. Ugye, nem kell több érv?