Mit szólna egy olyan hírlevélhez, amelyet pár kattintással kiküldhet azoknak az ügyfeleinek, akik az elmúlt egy hónapban vásároltak Önnél? Vagy csak azoknak, akik bizonyos terméket vettek? Hasznosnak találná, ha a közösségi oldalakon érkezett hozzászólásokról, üzenetekről kapna értesítést az illetékes kolléga? És ha maga tudná elkészíteni a saját webshopját? Nos, ezeket mind megteheti a Bitrix24-gyel! De nemcsak ezeket! A jelenleg kapható egyik legdinamikusabb vállalatirányítási rendszer jelentősen megkönnyíti a kis- és középvállalkozók életét. Mi pedig nemcsak forgalmazzuk, hanem az Ön igényeire szabva be is üzemeljük a Bitrix24-et, valamint a supportot is vállaljuk!
A Bitrix24 egy integrált vállalatirányítási rendszer.
Gördülékenyebbé, hatékonyabbá teszi a munkavégzést, így pénzt spórol Önnek, valamint elégedett ügyfeleket is hoz.
Korábbi blogunkban már leírtuk, hogy több fő modulból áll, ezek a kommunikáció, feladat- és projektmenedzsment, CRM, dokumentumkezelés, weboldalkészítés. Az első kettővel már meg is ismerkedtünk, most folytassuk az utóbbiakkal!
A CRM a customer relationship management rövidítése, magyarul ügyfélkapcsolat-kezelést jelent. Irányítópultként működik az ügyfelek, a feladatok és a határidők tengerében, így átláthatóságot, stabilitást és növekedést hoz a cégnek. A Bitrix24 minden ügyfelet, minden kapcsolatot megfelelően szűrhetően tud kezelni. Az egyes emberekhez, cégekhez hozzárendeli a megrendeléseket. Ha lezárul egy üzlet, akkor számláz. De mutatja azt is, hogy melyik termékből mennyi elérhető, azaz a raktárkészletet is kezeli.
A Bitrix24-gyel weboldalakat és webshopokat is tud készíteni. Természetesen úgy, hogy
ezeket összeköti a többi területtel, így a raktárkészlettel, számlázással, munkatársakkal.
A személyre szóló hírlevelek kitöltése mindössze pár kattintással megoldható, ahogy a listázás is különböző ismérvek alapján. Az összes marketing tevékenység, például facebook-hirdetések, google ads-ek is innen kezelhetőek.
A Bitrix24-et kifejezetten kis- és középvállalatokra fejlesztették. Nem véletlen, hogy már havi 50 eurótól elérhető az öt felhasználós alapcsomagja. A business verziót 50 munkatárs fölött javasoljuk.
Mivel felhőalapú a szolgáltatás, így eszközbeszerzési költség nincs.
Mi, a ReBellnél már 7 éve dolgozunk a Bitrix24-gyel. Vállaljuk, hogy ügyfeleinknek nemcsak telepítjük a szolgáltatást, de személyre szólóan be is állítjuk, illetve a supportban is partnerek leszünk. Hogy ez miért olyan fontos? Mert fantasztikus a felület, rengeteg funkcióval – viszont pont ezért nem olyan egyszerű autodidakta módon felfedezni. A döntését talán az is megkönnyíti, hogy most közel 15 százalék kedvezményt adunk a szolgáltatás díjából. A részletek miatt keressen minket bizalommal!