Az egymásra épülő válságok állnak az idei G20-találkozó középpontjában. Ezekre próbálnak megoldást találni a világ vezető hatalmai. Energiaválság, gazdasági visszaesés, háború, klímakatasztrófa – csak pár aktuális probléma. Nemcsak globálisan, hanem helyi szinten is begyűrűznek az életünkbe. Egyre nehezebb helyzetben vannak a magyar vállalkozások is, most mindenki igyekszik meghúzni a nadrágszíjat. Mi pedig igyekszünk hasznos spórolós tippeket adni – például a vállalati telefon használatával kapcsolatban is.
Természetesen írhatnánk a globális katasztrófaelhárítási stratégiákról is, de talán fontosabb, hogy megnézzük: a magyar cégek mit tehetnek a saját fennmaradásukért. Az ősszel együtt újra közeleg a fűtési szezon, ha még valaki nem tette meg, akkor most mindenképp méresse fel, hogy milyen energiamegtakarítási lehetőségei vannak. Hogy mikre gondolunk? Napelem beszerzés, nyílászárócsere, szigetelés, stb. Érdekes adat, hogy még pár éve 4–6 év alatt térültek meg az ilyen beruházások, most 1–2 év alatt behozzák az árukat.
Egy közelmúltban készült felmérés szerint míg a multik többsége már megtette a racionalizáló lépéseket, addig
a magyar kkv-k zöme nem tudja pontosan, hogy mire megy el az energia. És azt sem, hogy hol lehetne spórolni.
Szóval nekik különösen érdemes megbízni egy szakembert a felméréssel, tervezéssel.
No de hogy jön ide a telefon? Mivel mi egy telekommunikációs cég vagyunk, a nyílászáróit nem tudjuk kicserélni. Abban viszont tudunk segíteni, hogy a kommunikáción spóroljon. Ráadásul úgy, hogy a minőség sem szenved csorbát.
Érdemes végiggondolni, hogy a tárgyalások egy része nem feltétlenül igényel személyes találkozást.
Így üzemanyagot, időt, „helypénzt” is megtakaríthatunk. Mármint akkor, ha ezeket a tárgyalásokat a vállalati telefonon intézzük.
Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül – mindössze havi 6500 forintért.
Nincs hűségidő és nincsenek rejtett költségek.
Egyedi hangmenüt, hívás várakoztatást, továbbadást, online ügyfélablakot és belső mellékeket is biztosítunk. Szóval egyszerre több kolléga is tud beszélni, kiváló minőségben. Nézze meg honlapunkat és spóroljon velünk egy profi vállalati telefonnal!