Javában itt a tavasz, napról napra melegebb van, később sötétedik, egyre színesebb a természet. A legtöbben már a turisztikai főszezonra készülnek – kiíratják a szabadságot, szállást foglalnak. Éppen ezért többet csörögnek most a telefonok is. Fontos viszont, hogy valaki tudja fogadni a hívásokat, különben könnyen „elveszhet” a vendég.
Több turistát fogadtak tavaly a magyar szálláshelyek, mint 2020-ban. Az összes bruttó bevételük 24 százalékkal nőtt, ugyanakkor még mindig nem érte el a 2019-es szintet. Ennek az az oka, hogy ősszel ismét visszatért a koronavírus. És velünk maradt egészen tavaszig…
Ahogy tavaly, úgy most is abban bíznak a szektor szereplői, hogy majd az idei szezon jobb lesz. Az egyéni turisták bátrabban indulnak, de talán az év második felére a céges rendezvények is ismét megjelennek.
Fontos változás, hogy már a legtöbb helyen az utolsó pillanatig lehet módosítani a foglalásokat,
több az ár-visszafizetési garancia, valamint akció is. Szóval mindenki igyekszik a vendégek kedvében járni.
Az idei nyaralásokat már most célszerű lefoglalni,
a felkapottabb helyek elég zsúfoltak a főszezonban.
A kutatások szerint a legtöbben az interneten tájékozódnak, ugyanakkor a részleteket szívesebben beszélik meg telefonon.
Ha Önnek panziója van, több szálláshelyet, vagy vendéglőt üzemeltet, akkor pontosan tudja, hogy ilyenkor mennyit csörög a telefon.
Egyáltalán nem mindegy, hogy fel tudja-e venni, vagy mennyiért hívja vissza a leendő vendégeket.
Hogy miben tudunk segíteni? Például a ReBell telefonközpontjában csak pár gombnyomás a hívásátirányítás, így mindig olyan telefonkészülékre érkeznek a hívások, amelyet fel is veszi a tulajdonosa. A kedvező díjak miatt olcsón telefonálhat, működtetünk hangpostát és akár e-mail értesítést is küldünk a bejövő hívásokról. Nézzen körül honlapunkon, aztán keressen minket a részletek miatt. Biztosan felvesszük!