Elégedettebb ügyfelek, rövidebb várakozási idő, profibb kiszolgálás – ezeket érhetjük el a készség- (vagy másnéven) tudásalapú útválasztással. A call centereknél már egyre gyakrabban alkalmazzuk ezt a hívásirányítás rendszert, ügyfeleink nagy megelégedésére. Most elmondjuk, hogy pontosan mit tud!
Az ESkill-alapú útválasztás egy olyan call center technológia, amely biztosítja, hogy az ügyfeleket a legképzettebb ügynökhöz irányítsuk. De hogy ki a legképzettebb? Nos, pont ez a lényeg! Az, aki a felmerülő kérdésekre a leghatékonyabban tud válaszolni. Szóval ügyfélkörtől függően lehet mindig más.
A rendszer beüzemeléséhez fontos, hogy létrehozzanak a cégnél egy adatbázist – ez tartalmazza, hogy melyik ügyintéző melyik területhez ért a legjobban.
Amikor egy ügyfél kapcsolatba lép a call centerrel, a rendszer azonosítja az igényeit, és a hívást az elérhető legképzettebb ügynökhöz irányítja.
Bizonyos esetekben a hívásközpontok az ügyféladatokat, például a korábbi interakciókat, a számlainformációkat vagy a vásárlási előzményeket is beépíthetik a választásba.
A speciális hívásirányítás számos pozitív hatással jár: az ügyfeleknek kevesebbet kell várni, nem kell őket ügyintézőtől ügyintézőig kapcsolni. Ők is
hamarabb megoldják a problémájukat és a munkatársak hatékonysága is nő.
Mindennek az lesz a következménye, hogy mindenki elégedettebb lesz. Ez pedig elég jól hangzik…
A készségalapú útválasztás más ügyfélszolgálati csatornákon, például e-mailben, chaten és a közösségi médiában is használható.
A rendszer kiépítésében, működtetésében természetesen partnerei leszünk. További kérdéseivel keresse kollégáinkat!