Az elmúlt hónapokban mindenki, aki valamilyen terméket árult, vagy szolgáltatást kínált, webshopot indított. Ma már mindent megvehetünk az interneten, és azok is elkezdtek online vásárolni a pandémia alatt, akik eddig idegenkedtek ettől. Viszont van egy bökkenő: a webshopokat üzemeltetőknek általában arra már nem marad idejük, hogy a telefonhívásokat fogadják. Pedig gyakran előfordul, hogy lenne valami extra kérdésünk, vagy kérésünk, de a telefon csak csörög és csörög… a túloldalon pedig nem veszi fel senki. Ez bizony könnyen a vásárló kedvét szegi. Megtaláltuk a megoldást! Íme a telefonos ügyfélszolgálat – az Ön igényeire szabva a ReBell Tel. által!
A koronavírus számtalan áldozatot szedett világszerte – mindenkinek van a szűkebb, vagy tágabb családi, baráti körében olyan ismerőse, akivel már nem találkozhat személyesen. Az emberi tragédiák mellett nem elhanyagolható a gazdaságra gyakorolt hatása sem, ahogy azt is el kell ismerni, hogy egy csomó szokásunkat átalakította a vírushelyzet. De hogy a nyertesekről is beszéljünk:
egy éve ilyenkor naponta (!) 200 online webshop nyílt Magyarországon.
A tendencia ugyan azóta csökkent, de nem állt meg… A webshopok pedig élnek és virulnak!
A legtöbben átálltak az online vásárlásra – most már csak neten rendelek én is menüt, ott veszem meg a kontaktlencsémet, a parfümöm, a könyveket, a gyerek ajándékait, és még hosszan sorolhatnám. Egy webshop üzemeltetése bizony nagy kihívás mindenkinek, pláne ha a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat is szeretné színvonalasan ellátni. Márpedig úgy van értelme…
Többször jártam úgy, hogy mégsem azon a címen voltam délben, ahova rendeltem a menüt. Ilyenkor gyorsan felkapja az ember a telefont, aztán csörög az étterembe, hogy légyszi, máshova hozzátok. De mi van akkor, ha nem veszik fel a telefont? Akkor a vásárló dühöng, legközelebb pedig kétszer is meggondolja, hogy honnan rendelje meg az adott szolgáltatást. Mi most megtaláltuk a megoldást! Ha nincs arra külön embere, hogy folyamatosan felkapkodja a telefont, akkor mi levesszük a terhet a válláról! Vagyis felvesszük a kagylót.
A ReBell Tel. kifejezetten a webshop üzemeltetőknek ajánlja személyes telefonos ügyfélszolgálat szolgáltatását.
Tehát mi biztosítunk egy embert, aki ismeri az Ön cégére vonatkozó alapvető információkat, és fogadja a vállalkozáshoz befutó hívásokat. A megkereséseket rögzíti, igény esetén e-mailben továbbítja Önnek.
Ha van belső időpontfoglaló rendszere, akkor például – igény esetén – abban időpontot is foglal a telefonálónak. A nem szakma specifikus kérdésekre az előre megbeszéltek szerint választ ad.
Semmi gond! Szolgáltatásunkat az Ön igényeire szabjuk. Tehát – például –
munkaidőben felvesszük személyesen a telefont, azon kívül pedig egy üzenetrögzítő ad általános tájékoztatást. Igény esetén ezeket a számokat vissza is hívjuk.
A telefonos ügyfélszolgálatot már május 1-től kérheti, az ára azon múlik, hogy hány órán keresztül, nagyságrendileg mennyi hívás kezelésére van szükség. Ne maradjon le egyetlen hívásról, egyetlen üzletről sem. Kérje ajánlatunkat most!