Folyamatosan hívom őket, de nem veszik fel! Hiába reklamáltam, semmi nem történt! Egyszerűen elfelejtették a panaszomat… Hányszor hallunk hasonló kezdetű sztorikat… És hányszor történt velünk is hasonló… Pedig nem kellene, hogy így legyen! A ReBell Tel. Központ Plusz szolgáltatásban több olyan funkció is elérhető, amely megkönnyíti a telefonos ügyfélszolgálat dolgát – így pedig elégedettebbek lesznek az ügyfelek. Ami, ugye tudjuk, a siker titka.
Általában egy vevő vagy ügyfél akkor telefonál, ha valami gondja van. Ha minden érthető, minden jól megy, akkor nem hívogatnak senkit a kuncsaftjai. Bezzeg, ha beüt a krach!
Vagy ha egyszerűen kérdés merül fel: akkor sokan felemelik a készüléket és tárcsáznak.
Fontos, hogy ezeket a hívásokat fogadjuk és korrektül megválaszoljuk, különben ügyfeleink elégedetlenek lesznek.
Több felmérés is készült arról, hogy mitől lesznek idegesek az emberek. Persze, sok dologtól: a politikától kezdve a szemtelen gyerekeken át a hideg éttermi levesig.
No meg, amikor nem tudják percekig elérni az ügyfélszolgálatokat, csak zenél a telefon – ez mindig a legidegtépőbb percek között kapott helyet.
De hogyan előzhetjük meg a „bajt” szolgáltatóként? Egyrészt fontos jól felmérnünk, hogy mikor, mennyi jól képzett, türelmes, empatikus, intelligens (és még sokáig sorolhatnánk a jelzőket) ügyfélszolgálatos kollégára van szükség. Másrészt nem árt egy modern telefonközpont.
A ReBell Tel. Központ Plusz szolgáltatásban az „alap” 8 melléken felül még további 10-et kérhet. Így a legforgalmasabb időszakban több készüléken is tudják kollégái fogadni a hívásokat.
Hasznos kiegészítés az e-mail értesítés a bejövő hívásokról, így biztosan nem fordulhat elő, hogy elveszik az információ.
Ma már megkerülhetetlen a hívásrögzítés funkció – de természetesen nemcsak rögzítjük, hanem a törvényeknek megfelelően tároljuk is a hangfájlokat. Ha szeretné, hogy elégedettek legyenek ügyfelei, akkor válassza a legjobb telefonközpontot. Keressen minket bizalommal!