Kérem tartsa a vonalat! Trálllááállááááá. Kérem tartsa a vonalat! Trááááááálááááá…. ha már kétszer hallom, úgy érzem, megüt a guta. Meg akkor is, amikor már harmadszor hallgatom végig a telefonos hangmenü mondókáját, és még mindig nem értem, hogy melyik számot kellene megnyomnom, hogy az adott ügyet el tudjam intézni. Azt hiszem, nem csak én kerülök „idegállapotba” az ilyen szituációktól. Pedig nem kellene! 2021-ben már olyan telefonos hangmenüket lehet megalkotni, amelyek (kis túlzással) még a gondolatainkat is kitalálják. Nézzük, hogy mit ajánl ezen a fronton a ReBell Tel!
Lehet egyszerűbb lenne leírni, hogy kinek nem… A koronavírus-járvány alaposan átalakította az ügyintézés menetét, ma már amit lehet, online, vagy mobilon oldunk meg.
Minden olyan cégnek ajánljuk a telefonos hangmenüt, amelynek ügyfélszolgálata van.
Ahol rendelést adhatnak le, ahol bejelentkezhetnek, ahol reklamálhatnak, ahol érdeklődhetnek az ügyfelek. De ha megváltozik a cégünk telephelye, vagy valamelyik elérhetősége, akkor sem árt…
Amikor tárcsázunk egy számot, és megszólal egy telefonközpont, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen hangot hallunk. Fontos, a gondosan kiválasztott várakozózene.
Mindig olyat használjunk, ami illik a cégünk profiljához – elnézést, ha extrém a példa, de egy kegyeleti cégnél semmiképp ne metál szóljon!
De egy esküvőszervezőnél se… Aztán a zene mellett fontos a beszélő hangja. Ha kis cégünk van, amelynek van egy arca (például az ügyvezető, vagy az értékesítő), akkor bizalmat ébreszthet, ha ő maga sorolja el az információkat. Nagyobb cégeknek érdemes profi színészekre bízni ezt a munkát.
Nagyon fontos, hogy a hangmenüben választható funkciókat semmiképp ne abc sorrendbe tegyük, hanem az legyen az 1-es gombon, amelyik melléket a legtöbben keresik.
Lehetőleg ne használjuk túl komplikált szakkifejezéseket, legyünk közérthetőek.
Például egy kórháznál ne azt mondjuk, hogy SBO, hanem azt, hogy sürgősségi osztály, mert így ismerik. Nem célszerű a menürendszert hetente átalakítani, de egy extrém helyzet (például a járvány miatt egy azonnali bezárás) okot adhat arra, hogy betoldjunk a menü elejére egy új hívószámot…
A ReBell Tel.-nél az alap (4900 forintos) telefonközpont szolgáltatás része a telefonos hangmenü. Ha ilyet szeretne, akkor kollégáink 24 órán belül beállítják. A hangüzenetet felveheti saját maga és elküldheti a hangfájlt (ez ingyenes), vagy küldhet egy szöveget is, amelyet mi professzionális hanggal felmondatunk (ez 20 ezer forintba kerül). A telefonközpont szolgáltatás része egy havi kétórás rendelkezésre állás – tehát ha bármilyen változtatási kérése van, akkor nyugodtan keressen minket!