A világméretű járvány a legtöbb vállalatot – már amelyik megtehette – az otthoni munkavégzés irányába terelte. Dolgozók ezrei kényszerülnek ezekben a hónapokban arra, hogy home office keretében végezzék feladataikat. Ott azonban, ahol a napi teendők a rendszeres ügyfélkezelést, hívások fogadását, reklamációkezelést vagy az információ nyújtást is magukban foglalják, a távmunka jelentősen megnehezíti a munkavállalók nappaliban történő munkavégzését. Nekik kívánunk segíteni pár kattintással telepíthető telefonközpont rendszerünkkel, amellyel megoldható, hogy a dolgozók otthon is a hálózatra kapcsolva végezhessék munkájukat.
Azon vállalkozásoknak, amelyek már ügyfélkörünkhöz tartoznak, de a szerződésben foglalt mellékek száma a kényszerű távmunka miatt nem bizonyul elegendőnek, további,
tetszőleges számú melléket tudunk díjmentesen biztosítani.Ezáltal valamennyi, az ügyfélkezelésben, irodai kapcsolattartásban érintett kolléga zavartalanul folytathatja munkáját, akár a kanapéról is. Mindezt online tesszük, tehát nincs szükség személyes jelenlétre.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a fennálló helyzeten azok a gazdasági szervezetek tudnak a leghamarabb felülkerekedni, amelyek a leggyorsabban reagálnak a változásokra. Ügyfeleink ezt jól tudják, ám mi – már csak jól felfogott üzleti érdekünkből adódóan is – arra törekszünk, hogy a többi gazdasági szereplő túlélését is elősegítsük.
A nem ügyfélkörünkbe tartozó vállalkozások számára korlátozott ideig (előreláthatólag 2 hónapig) egy egyszeri, 1000 forintos regisztrációs díj ellenében most telefonközpontot biztosítunk, a szokásos telefonközpont funkciókkal: központi telefonszám, üdvözlőszöveg, hangmenü, idősáv beállítás, mellék kezelés, online híváslista, hangposta, hívásrögzítés, konferenciaszoba.
Bár így elsőre talán bonyolultnak tűnhet, a valóságban viszont ennek beüzemelése pont olyan egyszerű, mint a mobiltelefonra egy pasziánsz appot feltelepíteni.
Az első lépés során a regisztrációs linkre kell kattintani. Az egyszerű űrlapon a belépéshez szükséges adatok megadását kérjük. (Cégnév, kontaktnév, email cím, mobilszám, illetve megjegyzésként az igényelt mellékek száma.) Ezek után – mivel vélhetően egy mobil telefonra, esetleg egy számítógépre telepítjük a kért melléket – a megfelelő operációs rendszert kell kiválasztania a munkavállalónak.
Hogy még véletlenül se lehessen eltéveszteni, egy nagyon világos útmutató segít eligazodni abban, hogy Android, iOS vagy MS oprendszer esetén melyik applikációt töltse le. Ha eddig eljutottunk, már csak egyetlen lépés van hátra: a belépéshez szükséges adatok: felhasználó név, jelszó, szerver cím megadása. És ennyi volt, hiszen innentől kezdve már működik is a rendszer.
Mire jó ez a telefonközpont, azon kívül, hogy telefonálhatunk vele?
Az applikáció segítségével külön választható a privát mobil szám és a céges, központi szám.Amikor ugyanis az app segítségével kezdeményezünk hívásokat, a munkahely központi száma jelenik meg a hívott kijelzőjén.
A rendszer pont ugyanazt tudja, mint egy klasszikus telefonközpont: tehát a hívások ugyanúgy mellékekre kapcsolhatók, átirányíthatók, sőt az idősávok kezelése is minden további nélkül megvalósítható.
Azaz, egy ügyeleti rendben dolgozó kolléga esetében a rendszer a munkaidő lejárta után egyszerűen átkapcsolja a hívásokat a váltótársnak.Nincs vesztett hívás, a mellékek a már megszokott módon kezelhetők.
És ha netán – a home officeból adódóan – az adott munkatárs mégsem tudja felvenni a telefont, ugyanúgy hagyhat a hívó egy hangüzenetet. Sőt, a virtuális telefonközpont nemcsak, hogy rögzíti ezt a hívást, de a hívott fél emailben meg is kapja a hívás szövegét, vagy SMS-ben értesítést kap, hogy melyik számról keresték.
Mi nemcsak szolgáltatók vagyunk, de napi szinten mi is ezt a rendszert használjuk.Így garanciát vállalunk arra, hogy ezzel a megoldással minden olyan funkció, amely egy hagyományos munkahelyen lévő telefonközpontnál elengedhetetlen, most az otthoni munka közben is elérhetővé válik. Mindezt, mivel a rendszer adatkapcsolatot vagy wifit használ (hivatalosan softphone klienst), kiváló minőségben. Ráadásul úgy, hogy eközben a munkavállalót nem terheli pluszköltség.
Különösen azok a vállalatok, közigazgatási szervek, amelyek már eddig is promóciós vagy egyéb céllal küldtek üzenetet ügyfeleiknek, most ezt a korábbiaknál egyszerűbben és ami nem mellékes, gyorsabban tehetik meg.
Ehhez mindössze arra van szükségünk, hogy a telefonszám listát (figyelem, kizárólag a számokat, a hozzátartozó nevek nélkül!) és az értesítés szövegét megkapjuk.A szolgáltatásunkat igénybe vevőnek ezek után már csak annyi a dolga, hogy tölt egy csésze jó erős kávét, hiszen mire elfogyasztja azt (a vállalt időtartam 1 óra), valószínűleg addigra már a címzettek meg is kapták az üzenetét.