Egyre népszerűbbek az internetes hang- és videóhívások – a magyar internetezők 64 százaléka használja ezeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint. A felmérésből több érdekesség is kiderül: például az is, hogy nem csökkent a klasszikus telefonálással töltött idő, valamint hogy a nők inkább messengeren a férfiak meg skype-on csacsognak. Nézzük, hogy milyen is az online telefonálás!
… tárárírá térerő! Emil Rulezék énekelték legalább tíz (vagy húsz?) éve. Ma már inkább sávszélesség, sávszélesség, sávszélesség lenne az aktuális dal refrénje.
Szóval az NMHH tavaly év végén elvégzett kutatása szerint egyre többen telefonálnak online.
Viszont sokan is panaszkodnak: a gyenge sávszélesség, lefedettség, megcsappanó adatkeret miatt. Valószínűleg ezért az online telefonálók 60 százaléka ugyanannyit beszél „sima” telefonon, mint előtte. 7 százalék meg még többet is…
Az is érdekes adat, hogy tavaly 14 százalékkal többet mobiloztunk, mint 2019 azonos időszakában – valószínűleg a vírushelyzet miatt is.
A vállalkozások majdnem fele biztosította az otthoni munkavégzést,
mindennapossá váltak a kanapé, pizsamanaci konferenciák. Na meg az online tanórák…
Egyre népszerűbb tehát az online telefonálás – de nemcsak a magánembereknél, hanem a cégeknél is.
A felmérés szerint a legalább 10 embert foglalkoztató vállalkozások 36 százalékánál használják ezeket a szolgáltatásokat.
És várhatóan ez az arány csak emelkedni tud. De hogy mit olvasunk ki a sok számból? Azt, hogy a telekommunikációs terület folyamatosan fejlődik. Mi, a ReBell Tel.-nél a szolgáltatásainkat mindig az aktuális igényekhez igazítjuk. VoIP telefonközpontunkkal például Ön is tökéletes minőségben indíthat online hang- és videóhívásokat, de biztonsági szolgáltatásainkkal, védett vonalainkkal az üzleti titkait is megőrizzük. Keressen minket bizalommal!