Így kínálod fel a konkurenciának meglévő és potenciális ügyfeleidet! A legrosszabb, ami történhet velük, amikor megpróbálnak elérni telefonon, mert éppen panaszuk van, vagy az érdeklődőkkel, akiket még meg sem nyertél. Ugye, nem szeretnéd kiollózni magad a piacról a béna ügyfélszolgálatoddal? A ReBell Tel virtuális telefonközponttal kézben tarthatod az irányítást.
Amikor telefont ragad az érdeklődő vagy az ügyfél, már nem vagy elég neki internetes formában, személyes kapcsolatot szeretne, emberi hangra vágyik. Azt szeretné, hogy meghallgasd, személyre szabottan válaszold meg az igényeit, megnyugtasd, megismerd, törődj vele. Ettől válik ügyfeleddé.
Elveszíted, ha nincs profi ügyfélszolgálatod és kénytelen vagy a vonal végén lógatni, miközben ő pont arra készül, hogy szorosabbra fűzze veled a viszonyt. A ReBell Tel telefonközpont kifejlesztésével pontosan ezt vettük figyelembe.
A várakozási idő alatt nem tud mást tenni, továbbra is a problémán agyal vagy, ha még nem ügyfeled, azt keresi, melyik hasonló szolgáltatót tudja elérni azonnal. Aki hívott már taxit életében, pontosan ismeri ezt az érzést: oda kell érnünk, tehát mindegy melyik társaság visz el. Holnap viszont ismét azt hívom, amelyik ma rögtön fölvette a telefont. Potenciális ügyfeled is éppen ezért fogja hívni a konkurenciát.
A legkitartóbb várakozóid türelmét is szétmorzsolják a fölöslegesen elnyúló percek. Mire fölvennéd a telefont, az érdeklődőlelkesedése alábbhagy, a segítségre váró panasza viszont egyre nagyobbra nő.
Mindkét típus időzített bomba, amit nem győzöl majd hatástalanítani: az egyik elmegy mielőtt bejöhetett volna az ajtón, a másik a legelső ajtónyitáskor menekül messzire. Ez, így túl sokba kerül neked.
A profi telefonközpont vállalkozásod legolcsóbb marketingese. Várja, fogadja és kiszolgálja az ügyfeleket, „türelmi időn” belül, azaz emberi számítás szerint a lehető leghamarabb. Egy probléma esetén például az akadémiai negyedóra alatt legalább egy részmegoldással meg kell tudni nyugtatni az ügyfelet. A ReBell Tel virtuális telefonközponttal nem fordulhat elő, hogy játszadozol ügyfeleid idejével és türelmével.
Személyre szabott, minden elérhetőséget megmozgat, azonnali visszajelzést tesz lehetővé – ez a jó telefonközpont alapja. A ReBell Tel virtuális megoldásaiban az ügyfél-élmény maximalizálására törekedtünk:
A jó telefonközpont tehát a márkád egyik legfontosabb építőköve. Ha az üzleti stratégia az alap, a szolgáltatások a falak, akkor a telefonközpont az ajtó, melyen a telefonálót beengeded, hogy az érdeklődőből ügyféllé, ügyfélből pedig elkötelezett partnerré válhasson.