Most megspórolhat havi 3000 forintot! 30 százalék kedvezményt adunk! Soha nem volt még ilyen olcsó! Hatásos hívószavak, ha az ember épp vásárolna valamit könnyen bedől ezeknek, és figyelmen kívül hagyja az apróbetűs részeket. Pedig a lényeg általában ott van… Most lehet, hogy 3000 forinttal olcsóbb, de mi lesz fél év múlva? És mennyi időre is szerződünk? Ah, szóval két év hűséggel! Így már másként hangzik. Most különösen fontos, hogy ne kösse meg magát – válasszon telefonközpontot hűségidő nélkül!
A koronavírus-járványról és hatásairól sokat írtunk eddig is blogunkban. Megkerülhetetlen a téma, hiszen alapjaiban változtatta meg életünket, szokásainkat. Az ismert, hogy többet telefonáltunk a járvány alatt, a home office miatt többen dolgoztak otthonról, tehát a mobilitás még fontosabb tényező lett. Most, hogy újraindul az élet, ismét új helyzetekhez kell alkalmazkodni. Az éttermek például kinyitottak, de közben megtartották a házhoz szállítás szolgáltatást is, hiszen sokan még nem ülhetnek be. A butikoknál is népszerű maradt a webes értékesítés, ahogy a legtöbb cégnél (részben) home office-ban dolgoznak a munkatársak.
Az utóbbi egy évben felértékelődött a gyors alkalmazkodóképesség szerepe.
Azok a cégek tudnak sikeresek maradni, amelyek hamar le tudják követni a változásokat, megfelelő válaszokat adnak ezekre.
De hogy miért vesézzük ezt hosszasan? Mert mi a ReBell Tel.-nél arra törekszünk, hogy minél mobilabbak legyenek a szolgáltatásaink. Itt van például a hűségidő. Ami nincs!
Szóval nálunk nincs hűségidő. A szolgáltatások annyiba kerülnek, amennyiért hirdetjük őket, nincs apróbetű és rejtett költség.
A hűségidő most azért is különösen fontos, mert ha kitör a járvány negyedik, vagy hetvennegyedik hulláma, akkor szükség esetén órákon belül tudja bővíteni, vagy akár szüneteltetni a szolgáltatását.
Gondolja csak meg: a legtöbb mobilcég két éves szerződést irat alá, tehát bármi történik, önnek két évig fizetni kell a havidíjat. Akkor is, ha épp be van zárva. Mondjuk fél évre…
A hűségdíjjal kapcsolatban még egy észrevétel: a változatlan szolgáltatásért fizet két évig. Azért ez a telekommunikáció területén nem olyan jó hír, hiszen
nálunk folyamatos a technikai fejlődés, szinte havonta jelennek meg új megoldások, amelyek akár egy év alatt el is avulnak.
A „hűséges” előfizető pedig nem a legújabbat kapja, hanem azt, amire egykor szerződött. Akkor is, ha az már nem korszerű…
Pár hónapja még azt mondtuk, hogy a jövő a VoIP telefonközpont – ezt most úgy módosítanánk, hogy a jelen a VoIP telefonközpont. A készülék hangdigitalizáló eszközökkel továbbítja a hangunkat a világhálón keresztül, tehát nem a telefonszámlánk nő, mindössze erős internetre van szükségünk, hogy jól működjön. Bárhol használhatja, szóval home office esetén a kollégái gond nélkül át tudják helyezni a munkahelyüket az irodából a saját nappalijukba. Az „alap” virtuális telefonközpontunk már havi 4900 forintért elérhető, de különböző extrákkal bármikor bővítheti. És ne feledje: nincs hűségidő!