Bár a koronavírus-járvány miatt meghozott korlátozásokat fokozatosan enyhítik, de a legtöbb nemzetközi cégnek még bizonytalan a működése. Egyáltalán nem mindegy ugyanis, hogy egy külföldön megtartott találkozó miatt esetleg két hét karanténba kell-e vonulni. Szóval sokan most a biztos megoldást választják. Ez pedig a konferenciák, meetingek esetében nem más, mint a telefonkonferencia – természetesen minőségi telefonok igénybevételével.
Jobb minőséget olcsóbban – röviden így lehetne a VoIP szolgáltatást jellemezni. A VoIP az angol Voice Over Internet Protocol kifejezés rövidítése, lényege, hogy hangdigitalizáló eszközökkel továbbítja a hangunkat a világhálón keresztül. Blogukban már többször írtunk ezzel a technológiával működő telefonközpontokról, felsoroltuk azok előnyeit, illetve a tökéletes működéshez szükséges eszközöket (erős internet, router, szünetmentes egység) is. De most nézzük részletesebben, hogy milyen készüléket válasszunk!
Az első lépés, mielőtt VoIP-ra vált, hogy kiszámolja, hány mellékre lesz szüksége! Szóval gondolja végig, hogy egyszerre hányan fognak telefonálni az új központon keresztül. Aztán a következő, amit el kell döntsön, hogy szeretne-e telefon készülékeket. Ha igen, akkor fixeket, vagy hordozhatóakat, vagy inkább a számítógépeken keresztül bonyolítaná a hívásokat… Megannyi kérdés – a válaszok megtalálásában természetesen segítünk!
Ezeket természetesen az Ön cégére szabjuk és beállítjuk, így csupán annyi dolga lesz, hogy csatlakozzon az internetre, aztán indulhat is a beszélgetés!A ReBell Tel olyan asztali és hordozható IP telefonokat, illetve VoIP hardvereket forgalmaz, melyek megfelelnek az összes mai elvárásának.
A konferencia telefonok nagyon hasznos eszközök, ha a cégénél gyakori a csoportmunka, vagy a konferencia. Segítségükkel egyszerre akár több tucatnyian is tarthatnak telefonos megbeszélést. Érdekesség, hogy a mai konferenciatelefonokat már speciális mikrofonokkal és zajszűrő áramkörökkel szerelik fel.
Ráadásul nemcsak a háttérzajokat szűrik ki az ilyen készülékek, hanem a visszhangot is, ami bizony szintén praktikus funkció. Bár fürdőben soha, senki nem telefonál. Soha. Senki. Vagy ezt inkább hagyjuk…Ha például egy zajos irodában beszél, akkor a vonal túlsó végén nem szomszédja csacsogását hallják erőteljesen, hanem az Ön hangját.
Az IP telefonok ránézésre pont olyanok, mint az analóg készülékek, viszont ezek egyből az internetre csatlakoznak. Semmi tennivalója nincs, csak felveszi a kagylót, tárcsázza a számot és már mehet is a hívás.
A szoftveres telefon ezzel szemben nem is egy telefon, hanem egy program. Egy olyan szoftver, amelyet a számítógépre telepítenek, így ha a gép be van kapcsolva és van internetkapcsolat, akkor ezen keresztül indíthatja a hívást. Ahhoz, hogy halljon, és Önt is hallják, természetesen kell hangfal, vagy fejhallgató, illetve mikrofon.Ez természetesen nem a telefonszámlát terheli, hanem az internetet használja.
Cégünk nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosít minden ügyfelünknek, ráadásul eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül. Ismerje meg lehetőségeit, és minimalizálja velünk telefonköltségeit! Legyen minőségi a kommunikáció – minőségi telefonokkal.