Kis- és középvállalkozások tömkelege versenyez a nagyok piacán, a megmérettetésben pedig gyakran alulmaradnak. Nem képesek ugyanis azt a mennyiségű embert foglalkoztatni, mint a nagy cégek, így többféle feladat hárul egyetlen munkavállalóra, és néha nem is sikerül mindet ellátni. A legfájóbb pont talán az ügyfélszolgálati kapacitás, hiszen a közvetlen kapcsolatteremtés és –tartás minőségén áll vagy bukik az üzlet. Szervezze ki ügyfélszolgálatát, a ReBell Tel komplett szakmai kontrollingot biztosít hozzá!
A korszerű megoldások bevezetésével kapcsolatban jó pár tévhit kering az átlagember fejében, de a vállalkozók is tartózkodóbbak az újdonságokkal szemben – gyakran alaptalanul.
A kiszervezéssel kapcsolatban például az az egyik félelem, hogy drága, ezért csak a nagyok élhetnek vele. Jó hírünk van: a ReBell Tel egyetlen telefonközponttal megoldja ezt, a költségek pedig nem feltétlenül módosítják az eddigi telefonszámlát.
Klasszikus telefonszolgáltatók havi díjának harmadát spóroljuk a ReBell Tel központokkal, a kiszervezés költségei pedig pontosan tervezhetőek és nem lépik túl eddigi kereteinket. Nem beszélve arról, hogy akár több ember bérét teljes egészében kiváltjuk az outsourcinggal, ebben az esetben viszont nettó nyereség a kiszervezés. Nem titok: a nagyoknak is ezért éri meg.
A legszebb a ReBell Tel központtal kiszervezett ügyfélszolgálatban, hogy egy zárt, valós idejű virtuális felületen végigkövethetjük az eseményeket, visszahallgathatjuk a hívásokat, visszahívhatjuk az érdeklődőket. Ezáltal természetesen a teljes kiszervezést kontrolláljuk, és amennyiben nem felel meg az ügyfélszolgálatunk minősége, bármikor lecserélhetjük a stábot. Ennél kényelmesebb, biztonságosabb, de olcsóbb megoldás nincs arra, hogy minden ügyféllel érdemben tudjunk foglalkozni.
Egy kis- és középvállalat számára megfizethetetlen, hogy kompakt megoldással képes az ügyfélkezelést, az adminisztrációt és a marketing-adatokat egyetlen rendszerben kezelni, ráadásul kiszervezve. Komoly terhet veszünk le a magunk válláról, a lehető legbiztonságosabban. Esély nincs az átverésre, hiszen az outsourcing-partnertől nem is kell bekérnünk a havi forgalmi adatokat, mert mindketten ugyanazt a felületet látjuk.
Még egy gombnyomásunkba sem kerül a ReBell Tel telefonközpont üzemeltetése, hiszen a teljes rendszer automatizált, egyszerűen kezelhető. A beállított mellékek alapján tereli a hívásokat a megfelelő ügyintézőhöz, így mindkét fél számára kényelmes és hatékony. Miközben mi egész nap tárgyalunk vagy éppen csomagokat szállítunk ki, a kiszervezett értékesítés-támogatás gondoskodik az ügyfelek aktuális igényeiről. Ezek után nem logikus, miért ragaszkodunk még mindig a hülyeséghez, ha a minőség jövedelmezőbb!