A XXI. század számtalan kihívás elé állítja a cégeket, vállalkozókat: egy felgyorsult, folyamatosan változó világban kell helyt állni, ahol ráadásul a globális járványok pillanatok alatt felülírhatják nemcsak a hosszú távú terveket, de a holnap eseményeit is. Ki tud talpon maradni? Aki gyorsan és hatékonyan reagál. És ehhez mi kell? Proaktivitás, mobilitás! Talán már Ön is kezdi kapiskálni, hogy hova akarunk kilyukadni: a kikényszerített, többéves hűségidők a telefonszolgáltatóknál bizony 2020-ban már nem tűnnek előnyösnek. Miért nem próbálja meg hűségidő nélkül?
Szóval hiába fejlődik ugrásszerűen a telekommunikációs-iparág, mi két évig ugyanazt kapjuk, ugyanannyiért. Az új kedvezmények és a modern eszközök pedig csak az új ügyfeleknek járnak. Érdekes, hogy mi vagyunk a hűségesek, de a „jutalom” mindig az újaké…Ha a szerződést módosítanánk a lejárat előtt, akkor az bizony következményekkel jár. Súlyos tízezres következményekkel… Ráadásul a hűségidő alatt nem változik a szolgáltatásunk minősége.
Csak pár banális példa: ha a koronavírus-járvány második hulláma tényleg megérkezik ősszel és pár hónapig csökkentenie kell a termelést, akkor semmilyen problémát nem okoz a telefonvonalak számának a csökkentése. De inkább maradjunk annál az eshetőségnél, hogy a következő hetekben megduplázódik a megrendeléseinek a száma és több telefonvonalra van szüksége. Nem gond!Éppen ezért telefonszolgáltatásainkat kizárólag hűségidő nélkül ajánljuk, így változó piaci igényekhez folyamatosan tudja igazítani azokat.