Egyszerre szól mind? Túl sokáig vagy túl kevés ideig csörög? Az egyik ügyintézőnél várakoznak a hívók, a másik pedig unatkozva ül? Tudjuk a megoldást! A ReBell Tel. VoIP telefonközpontjában az Ön igényeire szabjuk a kicsörgési sort! Mutatjuk, hogy hogyan!
A hívósor lényege, hogy előre meghatározott rend alapján csörögnek ki a bejövő hívások. És előre meghatározott ideig. Amikor a VoIP telefonközpontban beállítjuk a hívósort, akkor azt mindig az Ön, vagyis a megrendelő cég igényei szerint tesszük meg. Hogy ez miért fontos? Mert az ügyfél kevesebbet várakozik, az ügyintézők leterhelését kiegyenlíthetjük, így mindenki elégedett lesz.
Az alapbeállítás szerint egyszerre minden mellék csörög, egészen addig, amíg valaki nem veszi fel a telefont. Ezt viszonylag ritkán alkalmazzuk.
A sorba csörgetés lényege, hogy egy prioritási lista alapján szólalnak meg a telefonok
– ha az első foglalt, akkor jön a második, majd a harmadik. Az első szabad mellék elv lényege pedig az, hogy annál szólal meg a készülék, aki éppen nem foglalt.
Fontos kérdés az is, hogy a kicsörgési sorban mennyi ideig jelez a készülék, mielőtt továbbirányítjuk egy másik kezelőhöz.
Általában az elsődleges kicsörgési időt 15–20 másodpercre állítjuk, de természetesen ez is egyénileg változik.
A PBX rendszerben tudjuk ellenőrizni a kicsörgési sor és az idő beállításait is – ebben minden esetben segítünk ügyfeleinknek.
De hogy a hívósor beállítások mellett még miért jó a VoIP telefonközpont?
A hívásokat az interneten keresztül bonyolítja, így azok nem a telefonszámlát terhelik, mindössze megfelelően erős internetre van szükség.
Ráadásul a ReBell Tel.-nél nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül. Az alapcsomagban például szerepel nyolc mellék, üdvözlés, egyedi hangmenü (IVR), belső mellékek kezelése, hívás várakoztatás, hívás továbbadás, híváslista, online ügyfélablak. A szolgáltatások köre persze tovább bővíthető…