Az elmúlt négy évben 17 százalékkal nőtt az internetes telefonálás aránya a legalább 10 alkalmazottat foglalkoztató társas vállalkozásoknál – ez derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság felméréséből. Egyre népszerűbbek a VoIP telefonközpontok, amelyekkel nemcsak spórolnak a cégek…
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a BellResearch Kft.-t bízta meg az üzleti elektronikus hírközlési piac fogyasztóinak vizsgálatával. Közel 1800 interjút készítettek tavaly július és október között a legalább 10 alkalmazottat foglalkoztató társas vállalkozások képviselőivel. A kutatásból több érdekesség is kiderült, de mi természetesen nem az egészet elemezzük, csak a ránk vonatkozó résszel foglalkozunk.
A felmérésből kiderült, hogy az asztali telefonokat ugyan többségében megtartják a cégek, de egyre ritkábban használják azokat. A mobiltelefonok folyamatosan „munkában vannak”, de ami ennél sokkal érdekesebb, hogy
az interneten keresztül telefonálás az elmúlt négy évben durván megerősödött.
Míg 2019-ben a cégek 40, 2020-ban 46, 2021-ben 50, addig 2022-ben 57 százaléka telefonált rendszeresen az interneten keresztül. A chat inkább kisvállalati műfaj, viszont a VoIP megoldásokat jellemzőbben a nagyobb, vagy fejlődő cégek választják. Nem véletlenül…
Jelentősen olcsóbb, ráadásul minőségi a szolgáltatás, jobb a vonal, kényelmesebbek az eszközök.
Mi, a ReBell Tel.-nél azon dolgozunk, hogy a VoIP szolgáltatások mindenki számára elérhetőek legyenek.
Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.
A 6500 forintos alapcsomag tartalmaz 8 melléket, üdvözlést, egyedi hangmenüt (IVR), belső mellékek kezelését, hívás várakoztatást, hívás továbbadást, híváslistát, online ügyfélablakot. Természetesen a csomag bővíthető, a további választható szolgáltatásokat megtalálja honlapunkon. Nézze meg ajánlatunkat, a részletekről érdeklődjön kollégáinknál – haladjon a korral!