Legyen elégedett az ügyfél! Ez az egyik feltétele a sikernek – ennek ellenére sokan hajlamosak megfeledkezni róla. Tipikus kezdő vállalkozói hiba, hogy igyekszünk megtalálni, ügyesen megszólítani az új vásárlókat, de arra már nem figyelünk eléggé, hogy a meglévő ügyfeleket megbecsüljük. Pedig ha megtartjuk őket, akkor ezután is nálunk költik el a pénzüket. Hogy ezt mennyiben segíti az egyedi hangmenü? Máris mondjuk!
Nagyapáink idejében még elég volt, ha egy termék vagy szolgáltatás minőségi volt. De akár azzal is sikeres lehetett az ember, ha vacakot árult olcsón.
Manapság már a minőség és kedvező ár mellett elengedhetetlen a hatékony kommunikáció is.
Szükség van a jól célzott reklámokra, a jelenlétre a közösségi médiában, a kedves ügyfélszolgálatosokra, hatékony személyes és telefonos kapcsolattartásra.
…, mert az ügyfelünknek kérdése van, akkor fontos, hogy mi válaszoljunk.
Mert ha nem ér el minket, akkor valószínűleg mást keres meg.
Persze, tudjuk, nem megoldható minden esetben a 24 órás rendelkezésre állás, de VoIP telefonközpontunkhoz jár például az egyedi hangmenü, amely sokat segíthet.
Az egyedi hangmenü (IVR) lényege, hogy egy előre rögzített hang felsorolja a lehetséges menü pontokat, melyek közül a hívó a telefonja nyomógombjainak segítségével választhat. Így gyorsabban eljuthat az illetékeshez.
Szóval kevesebbet kell várnia, így elégedettebb lesz az ügyfél.
Ha zárva van a cége, akkor ezt is fel tudja mondani. Így az ügyfelek nem bosszankodnak majd azon, hogy senki nem veszi fel. Lényeges továbbá, hogy azt is elmondják, legközelebb mikor tudnak telefonálni.
Mi, a ReBell Tel.-nél nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül. Ebben az egyedi hangmenü mellett szerepel a 8 mellék, üdvözlés, belső mellékek kezelése, hívásvárakoztatás és -továbbadás is. A részletek miatt keresse kollégáinkat bizalommal!