A mai kor igényeinek megfelelően – ez a jelmondatunk, ezt követjük akkor is, amikor fejlesztjük szolgáltatásainkat. A ReBell Tel. VoIP telefonközpontjai egyre népszerűbbek, az „alap” tudnivalók mellett pedig folyamatosan bővítjük azokat extra tartalmakkal. Nézzük, hogy mire jó a hívásrögzítés és a hangposta – következik az extra telefonközpont.
A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható… halljuk sokszor, ha x kicsöngés után nem veszik fel a telefont.
Ilyenkor sokszor hasznos lenne üzenetet hagyni. Például a hangpostán.
A másik oldalon pedig az lenne az optimális, ha könnyen meg tudnánk hallgatni ezeket az üzeneteket és még értesítést is kapnánk róluk. Nos, pontosan erről szól a hangposta szolgáltatásunk, amellyel bővítheti VoIP telefonközpontját.
A következő beszélgetésről hangfelvétel készül – bizony ez a mondat is egyre gyakrabban kerül elő. Mert szükség van rá.
Egyrészt az ügyfelek, másrészt a cég érdekében is, sok vitás helyzet megelőzhető, ha a telefonos ügyintézésről felvétel készül.
Extra telefonközpontunkban van lehetőség arra, hogy minden ki- és bejövő hívás hanganyagát rögzítsük, majd letölthetővé tegyük.
A ReBell Tel. alap telefonközpontja havi 4900 forintba kerül, hűségidő és rejtett költségek nélkül.
Ez tartalmaz nyolc melléket, üdvözlést, egyedi hangmenüt, belső mellékek kezelését, hívás várakoztatást, hívás továbbadást, híváslistát, online ügyfélablakot.
Az extra telefonközpontban havi 1000 forintért biztosítjuk a hangpostát, 1.490-ért pedig 500 MB-ig a hívásrögzítést. Nézzen körül honlapunkon, és csörögjön bátran az extra szolgáltatásokért!