Egészen pontosan arról a napról van szó, amikor Magyarország egyik legnagyobb telefonszolgáltatója lemondott félmillió forint szolgáltatási díjról. Én pedig ennek töredékéért átigazoltam a ReBell-hez. Egy hajszálon múlott – amit én hullattam el, a régi szolgáltató pedig nem vette észre. Szerintem, sok ilyen sztori van naponta, csak nem mindegyik olvasható a neten.
Flottában voltunk a cégnél 2004 óta, 14 éve. Hűségidőt hűségidőre újítottunk, ma havonta 40 ezer körüli összeget fizettünk a családi telefonszámlával. A legutolsó hűségidőnk június 25-én járt le, majd megérkezett egy számla, amelyben csak az egyik készülékre terhelt külföldi hívások díja meghaladta a 20 ezer forintot. Visszanéztem a hívásokat, összeadtam a forgalmat és az összeg 1/3-a jött ki. Kétszer is ellenőriztem, majd felhívtam a céget, hogy részletes híváslistát kérjek.
Reggel 12 percig próbáltam elérni a szolgáltatót, de a kapcsolgatáson kívül egyéb sikerem nem volt. Gondoltam, ezt személyesen rövidre zárhatom egy kirendeltségben, ezért elmentem a legközelebbi forgalmas boltba, hogy tisztázzam a problémát. 25 perc várakozás után közölte az ügyintéző, hogy ők csak befizetéseket fogadnak és készülékeket árulnak, hívjam az ügyfélszolgálatot, majd ők segítenek. Kimentem a boltból és a bevásárlóközpont egyik pihenőjében elkezdtem telefonálni.
Két híváshoz volt türelmem: 14 és 8 percig próbálkoztam, majd visszamentem a boltba és mondtam, hogy nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot, mondjanak egy e-mail címet, majd beküldöm a kérésemet írásban. A sorszámosztó készülék mellett álló hölgy közölte, hogy hívogassam csak az ügyfélszolgálatot, ők nem tudnak segíteni, csak eladásban. Ezek után lezártam a témát magamban. Ha nem kell a pénzem, én nem erőltetem.
Márciusban találkoztam a ReBell Tel konstrukcióival, a barátnőm ajánlotta. Egy HR céget vezet és telefonközpontot vásároltak, a nagyobbik fiának pedig egy ReBell Go-t vett, ugyanis Németországban tanul ősztől. A nevetségesen alacsony árak hallatán először szkeptikus voltam, aztán felhívtam a céget.
Legnagyobb meglepetésemre 15 perc alatt írásbeli ajánlatot kaptam a vázolt igényekre. Vagyis az előző szolgáltatóra elpazaroltam egy kerek órát és némi sétát a boltig és vissza, eredménytelenül, a ReBell Tel pedig negyed óra alatt megoldotta az ügyem. Ezentúl a korábbi ár tizedéért beszélgethetünk és a hajam is megmarad.
Ismerje meg lehetőségeit, és szabadítsa fel telefonköltségeit!