Áll a pirosnál, a telefonja pedig a farzsebe legmélyén, vagy épp a gyerekkel rohan az egyik délutáni programra – tuti ilyenkor csörög egy ismeretlen szám, hogy megkösse a huszadik életbiztosítását. Ön pedig 2 másodperc alatt lerázza… Nos, a call center azért nem egyenlő ezzel!
Sokszor használjuk a kifejezést, ennek ellenére nem árt megmagyarázni.
Azt a funkciót értjük call center alatt, amely egy szervezet telefonhívásait kezeli.
Szóval a bejövő és kimenő hívásokat is. Alapvetően két fajtája van: belső vagy kiszervezett. Ha utóbbiról van szó, akkor nem a cég saját alkalmazottai, hanem egy ilyen tevékenységre szakosodott vállalkozás biztosítja a szolgáltatást. Az, hogy melyik az előnyösebb, mindig az egyedi igényeken múlik.
A bevezetőben leírt esetet hívjuk hideghívásnak. Tehát amikor valakinek úgy kínálunk egy szolgáltatást, hogy fogalmunk sincs arról, egyáltalán érdekli-e. Ez csak egy kis része a call centerek szolgáltatásainak. Ennél sokkal fontosabb, hogy
a telefonos ügyfélszolgálatokon lehet tájékoztatást kérni és kapni.
Lehet hibát bejelenteni. A meglévő ügyfeleknek új termékeket kínálni.
Egyre többen ismerik fel az utánkövetés jelentőségét. Ez az, amikor egy vásárlónkat pár nappal vagy héttel később megkeressük és arról érdeklődünk, hogy elégedett-e a termékkel.
Az egyszeri vásárlókból így lehet idővel törzsvásárló – ráadásul ez sokkal olcsóbb megoldás, mint az új emberek megszólítása.
Természetesen ahhoz, hogy egy call center hatékonyan működjön megfelelő technikai háttér kell. Ezt tudjuk mi biztosítani! A ReBell Tel.-nél nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot adunk minden ügyfélnek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül. Az alapcsomag mindössze 6500 forintba kerül, ez tartalmaz 8 melléket, üdvözlést, egyedi hangmenüt (IVR), a belső mellékek kezelését, hívásvárakoztatást, továbbadást, híváslistát, online ügyfélablakot. Ha díjmentesen kipróbálná, keressen minket!