300 nemzetközi nagyvállalat csak nem tévedhet! Legalábbis ezt igazolják a ReBell Tel számai és tapasztalatai az elmúlt 14 évben. Mire jó ez a tudás? Megfizethetetlen érték, hogy immár az 800-ik ügyfélnek sikerül megoldást kínálni telekommunikációs céljainak megvalósítására úgy, hogy a fejlesztés költségeit nem az ügyfelekkel fizettetjük meg. Magyarán: nálunk nincsenek „állatkísérletek”, mégis a lehető legprofibb rendszerekkel dolgozunk.
A kutatás és a fejlesztés minden szakmában rendkívül forrásigényes terület és sokszor a vágyott eredmény igazán sokáig várat magára – vagy szó nélkül elmarad. A telekommunikációs szakma gyorsan változó, technológiaigényes üzlet, amelyben nincs „türelmi zóna”. A verseny tempóját nem is a szolgáltatók és a fejlesztők diktálják egymásnak, hanem maguk az ügyfelek. Természetes, hiszen mindenki a legjobbat szeretné, ehhez viszont állandó frissítésekre van szükség.
A megújulás képességét a ReBell Tel a saját ügyfeleitől tanulja, így valójában partnereink vannak a folyamatban, nem vevőink a folyamat végén. Nagy különbség, hiszen
fejlesztések tőkéje egyrészt a vásárlói bizalom és azon visszajelzések, amelyekre szakembereink a technológiai újítások bevezetésénél eredőként tekintenek. Kutatási és fejlesztési erőforrásaink jelentős hányadát tehát partneri „támogatásokból” szerezzük, amit nyilván nem fogunk megfizettetni saját partnereinkkel.
Bár a piacon sokszor tapasztaljuk, hogy a szolgáltatók a friss ügyfelek megszerzésére „szakosodnak”, a régieket, a már meglévő lojális partnereket pedig technológiailag és szolgáltatási színvonalban is a korábbi belépő szinten tartják, nálunk ez elképzelhetetlen. Nekünk nincs szükségünk „állatkísérletekre”, azaz régi és új partnereink egyaránt a legfrissebb „menüt” kapják.
Szociálpszichológiai és gazdaságpszichológiai kutatások igazolják, hogy minél távolabb kerülünk egy döntésünktől, annál inkább torzul annak valós tartalma és annál bátrabban fogjuk kiszínezni emlékezetünkben. Ez a hatás kétféle formában használható a marketingben: az ügyfelek érdekében és az ügyfelek ellenében. A ReBell Tel csapata nem szereti, ha a magánéletben madárnak nézik, így a szakmai működésünkben sem hagyunk kiskapukat a partnerek rovására. Olyan szolgáltatást válasszanak, amelyben a szolgáltató nem számlázza ki nekik a lemaradás költségeit.