Hogyan tudnánk csökkenteni a költségeket úgy, hogy az ne menjen a minőség rovására? Kis- és középvállalkozásoknál, de a multiknál is folyamatosan visszatér ez a kérdés. Ráadásul most, a koronavírus-járvány első hulláma után különösen nagy jelentősége lehet a megspórolt forintoknak. Természetesen nem azt javasoljuk, hogy költözzön kisebb irodába, küldjön el dolgozókat, vagy kapcsolja ki a klímát! Azt viszont jó szívvel merjük ajánlani, hogy cserélje le a telefonszolgáltatóját egy olcsóbbra, ahol tuti elégedett lesz a szolgáltatásokkal. A kulcsszó: alacsony havidíj. Ugye, meggyőző?
A XXI. században óriási a jelentősége a hatékony kommunikációnak, a minőségi kapcsolattartásnak, az elérhetőségnek.
Bár egyre jelentősebb adatforgalmat bonyolítunk le interneten, de a telefon még mindig megkerülhetetlen a céges munkakultúrában.
A VoIP készülékek pedig rohamosan terjednek. Komolytalan az, akit nem lehet telefonon elérni, vagy akinek azon kell spórolni, hogy minél rövidebbre zárja a beszélgetést, mert az utolsó forintjait is a telefonszámlára költi.
A ReBelltel olyan hiánypótló szolgáltatást kínál, amellyel jelentős összeget spórolhatnak meg a partnerek. A komplex telefonszolgáltatás keretében a cége működési helyének megfelelő körzetszámot, illetve ingyenes számhordozást is biztosítunk.
Telefonszámainkat igény esetén ingyen hívhatják partnerei akár külföldről is.
Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontokat építünk ki, ha pedig a teljes diszkrécióra vágyna, akkor úgynevezett védett vonalainkkal lehallgathatatlanná tesszük beszélgetéseit.
Na de térjünk át a számokra! Mert azok bizony beszédesek… Cégünk alacsony havidíjért ajánlja szolgáltatásait, az országos lefedettségű telefonszámot például havi 660 forintért adjuk. A vezetékes belföldi számokat bármikor 2,7 forint/perc, a mobilokat 8,9 forint/perc díjért hívhatja, a hálózaton belüli hívás pedig ingyenes. Vagyis 0 forint.
Új, ReBell NO Limit csomagunk lényege, hogy havi 8999 forintért korlátlanul telefonálhat itthon.
Ha pedig a VoIP telefonközpontunkat választja, akkor már havi 4900 forintért ajánljuk szolgáltatásunkat, amely tartalmaz például nyolc melléket, egyedi hangmenüt, online ügyfélablakot, de tudja a hívásokat várakoztatni és továbbadni, látja a híváslistáját is. Ráadásul a virtuális telefonközpontot eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül biztosítjuk.
A legtöbb ismert telefonszolgáltató (ha nem az összes) kétéves hűségidő mellett ajánlja a termékeit. Mi nem vagyunk hívei a korlátozásnak! Ha például pár hónap után kiderül, hogy kevesebb telefonszámra van szüksége, akkor lemondhatja a hónapfordulón a szolgáltatásnak ezt a részét. Vagy ha akarja, az egészet is. Persze mi is azt szeretnénk, hogy maradjon az ügyfelünk, de ezt nem jogi korlátozásokkal, hanem kiváló szolgáltatásokkal, alacsony havidíjjal érjük el. Mert mi a minőségi munkában hiszünk.