Épp felmászott a létrára, de már csörög is a telefon? Pont bent ül az utas a taxiban, amikor négy másik fuvart kellene feljegyezni? Épp értekezletet tart, amikor keresi az egyik megrendelő? Bosszantó helyzetek, amelyek ráadásul a pénztárcánkat sem kímélik. Mert aki kétszer nem tudja felvenni a készüléket, ahelyett harmadszor már más szakembert hívnak. Tudjuk a megoldást! Próbálja ki a ReBell Tel. telefonközpont szolgáltatását – kényelmes, modern, megbízható!
Van egy kisebb cége tíz-tizenöt munkatárssal? Vagy már közepes vállalkozást vezet? Esetleg nagyban utazik? A lényeg szempontjából majdnem mindegy:
nagyon fontos, hogy a partnerei, leendő ügyfelei elérjék.
Már pedig ha mindenkinél van egy céges szám, de azt csak épp akkor veszi fel a kolléga, ha nincs mással elfoglalva, akkor sok megbízástól eleshet.
Sokszor azt tapasztaljuk, hogy egy kis átszervezéssel praktikusabban, hatékonyabban tudnak működni a cégek.
Például, ha a megrendelésfelvétel munkaidőben egy kijelölt helyen (egy kijelölt személynél) történik.
Szóval az öt szobafestő állhat épp a létrán, vagy a hat taxis kint lehet a csúcsforgalomban, de egy munkatárs legyen telefon (és papír vagy számítógép) közelben.
Most rendkívül kedvező áron (akár havi 4990 forintért) biztosítjuk a nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot. Hogy ez miért jó? Mert nyolc melléket tud kezelni.
A hívásokat mindig oda irányítjuk, aki épp az aktuális „telefonközpontos”.
A kollégák egymás között (is) ingyen beszélhetnek. Ráadásul extra szolgáltatásként kérhető például a hívások rögzítése – szóval ha utólag vissza kell hallgatni, hogy mi is a pontos cím, vagy nehezen érthető a probléma, akkor ez sem akadály! Próbálja ki szolgáltatásunkat – eszköz és fenntartási költségek, valamint hűségidő nélkül. Meglátja, az új telefonközpont pénzt hoz a házhoz…