Emlékeznek még azokra az időkre, amikor minden csip-csup dolog miatt személyesen találkoztunk az üzleti partnereinkkel? Ha pedig késésben voltunk, akkor sms-t küldtünk? Ma már nem ilyen a világ! A covid világjárvány sok mindent megváltoztatott: az üzleti megbeszélések jó része áttevődött az online-térbe, a privát üzenetek pedig már a különböző csevegő alkalmazásokban futnak. Összegyűjtöttük, hogy miért pénztárcabarát a VoIP szolgáltatás.
Elsősorban online hívásokkal és üzenetekkel csökkentik a mobilköltségeiket a magyarok – ez derült ki egy 2021-es reprezentatív felmérésből. A készítők arról számoltak be, hogy
honfitársaink 68 százaléka használja az online telefonálás és üzenetküldés lehetőségét.
Ehhez nemcsak az járul hozzá, hogy az IP-alapú telefonhívások lényegesen olcsóbbak, hanem az is, hogy már a hangminőségben sincs érdemi különbség. Sőt…
Az Európai Unióban az online telefon- és videóhívások aránya nőtt a legnagyobb mértékben az internetes tevékenységek között a pandémia első évében – ez már az Eurostat adataiból derült ki. Mint arról beszámoltak,
a felhasználók 52 százalékkal több hívást indítottak 2021-ben online (esetleg valamilyen VoIP szolgáltatáson keresztül), mint egy évvel korábban.
Szintén a költségcsökkentés miatt.
De nézzük, hogy az üzleti életben mi mindent lehet megspórolni a VoIP szolgáltatásokkal! Például
a személyes megbeszélésekre szánt időt – gondoljunk csak arra, amíg el- és visszajutunk a találkozási helyre –, az utazás költségeit.
A hely rezsijét, vagy ha a találkozót egy kávézóban, étteremben tartjuk, akkor az ottani fogyasztás árát. Aztán ne feledkezzünk meg a környezetvédelmi szempontokról sem! Az utazás az esetek döntő többségében nem zöld megoldás…
A ReBell Tel.-nél továbbra is nagyon kedvező áron (mindössze havi 6500 forintért) kínálunk nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül. Az alapár tartalmazza például a nyolc melléket, üdvözlést, egyedi hangmenüt, belső mellékek kezelését, hívás várakoztatást, továbbadást, híváslistát és online ügyfélablakot. De természetesen a csomagot különböző extrákkal tudjuk bővíteni, az Ön igényei szerint. A részletek miatt keresse kollégáinkat.