A XXI. század olaja az adat – egyre gyakrabban hallhatjuk ezt a kijelentést, és egyre gyakrabban szembesülhetünk az igazságával is. A kis- és középvállalkozók nagy kihívása a telekommunikáció hatékony megszervezése: fontos, hogy mindig elérjék őket, tudják fogadni és tárolni is a hívásokat, azok visszakereshetőek legyenek. Az IP PBX ideális megoldás, segítségével ugyanis hatékonyabb lesz a működés és a költségek is csökkenthetőek. Mutatjuk, hogy hogyan!
Az IP PBX (Internet Protocol Private Branch Exchange) egy nagy teljesítményű telefonos megoldás a kis és középvállalkozások számára. Hogy milyen előnyei vannak? Könnyen hozzáadhatók vagy eltávolíthatók a mellékek, vonalak.
Segíthet a költségek csökkentésében, mivel megszűnik a több telefonvonal és az ezekhez kapcsolódó hardver, ráadásul a hívások az interneten keresztül továbbíthatók.
Egyetlen rendszerben több kommunikációs csatornát, például hangot, videót és üzenetküldést is támogatnak. Könnyű a hívásrögzítés, automatikus híváskezelés, hívásátirányítás, hangposta-email és még sok más…
Sokat telefonál? Van, hogy egész nap csörögnek a vezetékes készülékek és a mobilok? A munkához CRM szoftvert használ, ebben rögzíti a partnereket és a kapcsolódó aktuális feladatokat? Fontos, hogy a hívásokat rögzítse és ne vesszen el az információ? Nos, Önnek tökéletes megoldás a ReBell Tel IP PBX telefonközpontja!
Természetesen a kiépítésével megtartjuk a közvetlen vezetékes számokat is mellékekkel, de a hívásokat mobilokon vagy PC-s softphone-okon fogadják.
Hívócsoportokat tudunk létrehozni, például ügyfélszolgálat, sales, titkárság – és ha valaki nem tudja felvenni a telefont, akkor az kicsörög a hívócsoportja más illetékeseinél is.
Vagy ha ő sem elérhető, akkor végül a központi ügyfélszolgálatra – így garantáltan nem vesznek el a hívások. Az IP PBX telefonközpontjaival nemcsak rögzítjük, hanem mentjük is a hívásokat, azok egyszerűen visszakereshetőek, minden egy helyen elérhető. Mert ilyen a modern telekommunikáció… A részletek miatt keresse kollégáinkat bizalommal!