E-mail értesítés bejövő hívásról, még több mellék, hívásrögzítés, e-fax – csak pár olyan lehetőség, amellyel bővítheti a ReBell-es telefonközpont szolgáltatását. Az alapcsomag mellett természetesen mindenkinek az egyéni igényeire szabva kínálunk extra szolgáltatásokat. Ismerje meg ezeket közelebbről!
A ReBell Tel.-nél nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot adunk minden ügyfélnek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.
Az alapcsomag mindössze 6500 forintba kerül, ez tartalmaz 8 melléket, üdvözlést, egyedi hangmenüt (IVR), a belső mellékek kezelését, hívás várakoztatást, továbbadást, híváslistát, online ügyfélablakot.
De ha ezek mellett szeretne még további extrákat, semmi akadálya!
Ha több alkalmazottja van, egyszerre sok vonalra van szüksége, akkor további 10 mellékállomás kezelésével bővíthetjük telefonközpontját. Ez, és az alap 8 már összesen 18-at ad ki. Aztán hasznos, ha
sikertelen hívás esetén a hívó hangüzenetet hagyhat, ráadásul erről értesítjük Önt e-mailben.
Nemcsak meghallgatni tudja az üzenetet, hanem a hívás adatait is megkapja. De szükség esetén nemcsak erről küldünk e-mailt, hanem minden bejövő hívásról.
Ha olyan területen dolgozik, ahol az apróbetűn múlik minden, gyakran fordulnak elő vitás helyzetek, „életekbe kerülhet”, ha négy helyett azt értik, hogy hét, akkor hasznos lehet cégének a hívásrögzítés. Amennyiben szeretné ezt a szolgáltatást, mi minden ki- és bejövő hívás hanganyagát rögzítjük. Ügyfeleinknek egyedi, azonosítást igénylő felületet biztosítunk, ahonnan a rögzített beszélgetések letölthetők.
Egy időben több résztvevő is egyeztethet telefonon – ha bizonyos időközönként Önök is tartanak telefonos konferenciát, akkor ennek megteremtjük a keretét – függetlenül a földrajzi helyzettől. Az E-fax lényege pedig, hogy e-mailről tud faxot indítani, szóval akár nyomtatás nélkül küldhet dokumentumot a címzett fax számára.
Napjainkban egyre fontosabb az adatvédelem. Természetesen ezzel mi is tisztában vagyunk, így extra telefonközpontunkhoz jelszavas mellékvédelmet is biztosítunk.
Minden mellék külön azonosítót kap, így ezeket kizárólag az arra jogosultak tudják használni.
Aztán ha a felsorolást teljessé szeretnénk tenni, akkor elérhető a ne zavarj üzemmód, a várakozási idő jelzése, a mobil központi szám, valamint a kliens oldali adatbázis kezelés. Ha érdeklik az extra szolgáltatások, akkor nézze meg a részleteket oldalunkon vagy keresse kollégáinkat!