Önt is érzékenyen érinti a rezsi áremelkedés? Sokszorosára nő az iroda fűtés és villanyköltsége? Tudjuk, sokaknak ezt szinte lehetetlen kigazdálkodni, ezért részben vagy teljesen kénytelenek ismét áttérni a távmunkára. Ehhez viszont fontos, hogy legyen erős internet és egy modern telefonközpont. Utóbbit mi biztosítjuk!
Havi 210 kWh és 144 köbméter – pár hónapja ezek a számok még nem sok mindent mondtak. Ma már szinte mindenki kívülről fújja őket…
Lakossági fogyasztás esetén ugyanis ezek alatt biztosítja a rezsicsökkentett árat a kormány.
Persze ez cégként csak akkor érdekes, ha magánlakás a vállalkozás székhelye. De mi a helyzet, ha a határszámok nem tarthatók és sokszorosára nő a számla? Sok kisebb cég télen távmunkába küldi a munkavállalóit. Ehhez viszont szükség van pár dologra!
A legtöbb adminisztratív jellegű munkához számítógépre vagy laptopra, telefonra és erős internetre van szükség.
Azért tegyük hozzá: nem mindegy, hogy milyen az a telefon… Ha a saját kollégákkal is folyamatosan kell tartani a kapcsolatot, az ügyfeleket vissza kell hívni, illetve a hívásokat várakoztatni, esetleg külföldi megkereséseket intézni úgy, hogy ne fizessünk brutális összegeket mindezért, akkor a VoIP-szolgáltatás lesz a nyerő.
Sokszor írtunk már arról, hogy a VoIP-telefonközponttal az interneten keresztül tudjuk lebonyolítani a hívásokat, így nem a telefonszámlát növeljük. Jó hír, hogy mi a ReBell Tel.-nél továbbra is nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.
Nem iratunk alá hűségidőt, így kötelezettségek nélkül kipróbálható a szolgáltatás.
És hogy a klasszikus telefonálás mellett még mit adunk? Hangmenüt, egyedi mellékeket, hívások rögzítését és kezelését, hangpostát, akár e-mail-értesítést, sms-szolgáltatásokat. Nem lesz több elveszített ügyfél nem fogadott hívás miatt! És nem lesz elérhetetlen kolléga otthon sem! Keressen minket a részletek miatt!