Az elmúlt öt évben kétmillióval nőtt a mobiltelefonos internet előfizetések száma, ráadásul kilencszer több adatot fogyasztunk el – brutális emelkedést mutatott ki egy friss magyarországi felmérés. A legtöbben már nemcsak klasszikus telefonálásra használják a mobiljaikat, hanem azon néznek filmet, hallgatnak zenét, videokonferenciákat folytatnak. És persze a mobilnet „terhére” telefonálnak…
Mindenkinek van mobiltelefonja – ma már túlzás nélkül mondhatjuk.
Hazánkban csaknem tízmillió előfizetést tartanak nyilván, ez a szám pedig évek óta nem változik.
Az viszont igen, hogy a mobiltulajdonosok közül egyre többen interneteznek – legalábbis ez derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság mobilszolgáltatóktól gyűjtött adataiból.
Míg 2016-ban közel ötmillió SIM-kártyával generáltunk online adatforgalmat, addig 2021-re ez az érték 7 millióra nőtt. A mobiladat-mennyiség még durvábban emelkedett:
egy SIM-kártyára 2016-ban 0,8 gigabájt jutott, tavaly már a kilencszerese, 7,5 gigabájt.
Szóval egyre többet használjuk a telefonjainkat internetezésre:
nemcsak böngészünk, de streamelünk, nagyobb felbontásban videochatelünk, vidokonferenciákat folytatunk.
A VoIP technológiának köszönhetően pedig már a „sima” telefonhívásainkat is lebonyolíthatjuk az internetkeretünk terhére, így pedig jelentősen csökkenthetjük a költségeket.
De hogy mi kell ahhoz, hogy professzionálisan működjön egy VoIP-telefonközpont? Erős wifi, és professzionális szolgáltató. Mi, a ReBell Tel.-nél vállaljuk, hogy minden ügyfelünknek nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül. Keressenek minket a részletek miatt!