Csörög a mobil, kerreg az asztali telefon, pittyeg a gépen a skype… – hányszor előfordul hasonló szituáció. Persze mindenki, mindig egyszerre akar mindent (is). De hogyan lehetne mindezt észszerűsíteni? Egyáltalán kell még asztali telefon a munkahelyen, vagy cseréljük le egy head setre? Bonyolult kérdések, segítünk válaszokat találni…
Ha nyár, akkor nyaralás. Igen, igen! Milyen jó lenne, ha az egész meleg évszak mindenkinek erről szólna. De azért dolgozni is kell.
Ráadásul a nagy melegben mindenki türelmetlenebb, gyorsabban vár megoldást mindenre.
Ehhez pedig az kell, hogy hamar el is tudja mondani a gondját. Szóval elérjen minket…
Az elérés leghatékonyabb módja még most is a telefonálás – hiszen azonnal kaphatunk (és adhatunk) választ. Blogunkban már számos esetben írtunk a VoIP-telefonközpontok előnyeiről, arról viszont nem olyan gyakran esik szó, hogy milyen készülékekkel érdemes használni ezeket. Sokan még ma is ragaszkodnak az irodában a klasszikus telefonhoz – talán nem véletlenül.
A VoIP rendszert tapasztalataink szerint a SIP (Session Initiation Protocol) készülékekkel a legjobb használni.
Ezekkel az internetes telefonhívások, videokonferenciák és más multimédiás kapcsolatok is lebonyolíthatók.
A VoIP segítségével a hangforgalom átvitele az adathálózatokon keresztül történik, szóval továbbra sem a telefonszámlát növeli.
Mi, a Rebell Tel.-nél több fajta SIP készüléket is forgalmazunk. Ezek többsége kétvonalas telefon, amelyek a kiváló hangminőségen túl rengeteg hasznos funkciót kínálnak.
Biztonságosak és egyszerűen kezelhetőek, tartalmaznak beépített kihangosítót,
LCD kijelzősek (több nyelvű támogatással), több száz hívást tudnak naplózni, így hatékonyabbak a munkavégzésnél. Ha úgy gondolja, hogy megkönnyítené a cége életét pár ilyen készülék, keressen minket bizalommal!