Hamarosan itt vannak a kuponnapok, megkeresné az ügyfeleit? Vagy készül a tavaszi akciókkal és szeretné, ha erről tudnának is a vevői? Esetleg most indít vállalkozást? Egy fontos bejelentést kell megosztania jó sok emberrel? Bármelyik eshetőségre tudjuk a megoldást: kezdjen sms-kampányba a ReBellel!
Short message service – vagyis rövidüzenet-szolgáltatás. Ezt jelenti az sms rövidítése. De mióta is írjuk és kapjuk?
Képzeljék, az első sms-t (amiben az állt, hogy: Boldog karácsonyt!), 1992. december 3-án küldte Neil Papworth
egy személyi számítógépről Richard Jarvis Orbitel 901-es telefonkészülékére. Hogy az ünnepek előtt három héttel miért ezt a szöveget pötyögte be, azt talán csak ő tudja… Mindenesetre Richard válaszolni nem tudott, arra ugyanis még nem volt képes az akkori mobil.
Az smst kifejezetten személyes szöveges üzenetek küldésére találták ki. Egész hamar népszerű lett, bár
1995-ben még egy átlagos mobilhasználó csak kéthavonta küldött sms-t.
Valószínűleg egyébként az első csúcsjárásán túl van a szolgáltatás, de ma is megkerülhetetlen telekommunikációs eszköz. Nézzük, hogy miért!
Kicsit nagyképűnek hathat ez a jellemzés, de igaz. Sms-t a nap 24 órájában lehet küldeni (bár nem mindig illik), és nem árt tudni, hogy
többen elolvassák ezeket az üzeneteket, mint az e-maileket!
Utóbbiak gyakran kötnek ki a spamek között, míg az szöveges üzenetek 97 százalékát megnyitják az emberek. Egy tömeges sms-kampány olcsóbb, mint egy közösségi oldalas hirdetési csomag. Ráadásul nagyon gyors… Ha felkeltettük az érdeklődését, keressen minket – akár sms-ben is!