Csörög a telefon – persze, hogy csörög, az a dolga. Na de mikor? A fontos hívásokat gondolom Ön is akkor kapja, amikor éppen vezet és egyszerre lép ki Ön elé egy gyalogos meg három sánta biciklis, miközben egy traktort kellene előzni. Vagy a mellékhelyiségen van. Esetleg a házastársával veszekednek, mert elfelejtette a „kedves mama” születésnapját. Van megoldásunk ezekre a szituációkra is! Hívásrögzítés és e-mail értesítés – így csinálják a profik!
Pár évtizede még teljesen természetes volt, hogy a nyaralásról képeslapot küldtünk szeretteinknek. Amit néha később kaptak meg, mint mi hazaértünk. Aztán már külföldről is belefért egy-egy hívás, hogy megérkeztünk és minden rendben.
Mi a helyzet ma? Üzenünk, ha a reptérre értünk, ha felszállt a gép, ha landolt, ha kicsekkoltunk, ha a szállásnál vagyunk, ha megettük a vacsit….
nem sorolom tovább. Ugyanez az információdömping a jellemző az üzleti életben is. Illetve fontos az azonnaliság és az elérhetőség.
… az már nem is él. Sokszor érezzük így, amikor valamilyen céges ügyet intézünk, ugye?
Ma már egy komoly vállalkozás nem teheti meg, hogy nem elérhető.
De ahogy a bevezetőben is írtuk, bizony, vannak olyan élethelyzetek, amikor nem tudunk maximálisan koncentrálni a telefonbeszélgetésre. Van erre is megoldásunk!
A ReBell Tel. VoIP telefonközpontja mellé kérhető az e-mail értesítés a bejövő hívásokról szolgáltatás (havonta 990 forintba kerül). Ennek lényege, hogy minden egyes telefon után kap e-mailt, amely tartalmazza a hívó adatait.
Így biztosan tudja, hogy mikor, ki kereste. Még akkor is, ha több telefonja, több száma is van, esetleg a céges hívásokat átirányítják.
A másik hasznos extra szolgáltatásunk a hívásrögzítés. 500 MB-ig havonta 1490 forintba kerül. Ha nem tud beszélgetés közben jegyzetelni, sok az adat, név, szám, akkor nagyon praktikus, ha utólag vissza tudja hallgatni a hívást. A vitás kérdésekről nem is beszélve! Próbálja ki extra szolgáltatásainkat, könnyítse meg az életét!