A boltok már fél 10-ig lehetnek nyitva, a szolgáltatók egy része is újraindult – az elmúlt napokban enyhültek a járványügyi megszorítások. Bízunk benne, hogy a tendencia folytatódik és ha nem is egyik napról a másikra, de visszatér az életünk a korábbi medrébe. Addig is, még együtt kell élnünk egy csomó korlátozással, és kihozni a helyzetből a lehető legtöbbet. A telefonos ügyintézés továbbra is hódít, nem véletlenül. Ráadásul most megrendelőt veszít, aki nem tudja felkapkodni a kagylót…
A kijárási tilalom este 8 óráról 10 órára kitolódott, az üzletek pedig nem 7-ig, hanem fél 10-ig maradhatnak nyitva – azok is, akiknek március 8-án be kellett zárni. A forgalom az elmúlt napokban látványosan megugrott. Mindenki igyekszik beszerezni a gyereknek a tavaszi ruhákat, mert a tavalyi már kicsi, időpontot kér a körmöshöz, fodrászhoz, masszőrhöz. A telefon pedig folyamatosan csörög… A hívó bosszankodik, mert már megint nem vették fel, a fodrász meg azért morog, mert nem tud dolgozni a sok pittyegéstől. Pedig van megoldás!
Máshogy intézzük már az ügyeket, ez tény. A vírus előtt sok férfi ismerősöm fogta magát, aztán beugrott a szomszédos fodrászhoz (hogy maradjunk az előző példánál), és ha épp nem voltak sokan, akkor beült a sorba. Ma ez már elképzelhetetlen.
Mindenhol időpontot kérünk – a nagy szolgáltatók ügyfélszolgálatán, a háziorvosnál, de még a szomszéd kifőzdébe is inkább átcsörgünk, ha elhoznánk egy menüt.
Szóval többet telefonálunk, hogy csökkentsük a személyes kontaktusokat és kevesebb időt kelljen az adott helyen tölteni. Ehhez a helyzethez pedig a szolgáltatóknak is alkalmazkodni kell. Mintha már írtuk volna: van megoldás!
Ideális megoldás a ReBell Tel. telefonközpontja. Az alap (4900 forintos) telefonközpont szolgáltatás tartalmaz nyolc melléket, része a hívás várakoztatás, híváslista, online ügyfélablak és a telefonos hangmenü is!
Napjainkban ez nagyon hasznos, ha ugyanis kicsörög a telefon, akkor már az általános tájékoztatásban meghallgathatja a hívó, hogy mikor vannak nyitva, különböző szolgáltatásokra például más más nyomógombbal lehet időpontot kérni.
Üzenetet is hagyhat a hívó, amelyről akár kérhetünk sms értesítést is. Fontos, hogy jelen helyzetben még könnyebben elérhetőek legyünk telefonon, hiszen egyre nagyobb erre az igény.
Tavaly tavasszal azt hittük, hogy pár hetes, esetleg hónapos otthoni munkavégzésre rendezkedünk be. Ez „egy kicsit” kitolódott. Ha továbbra is rendszeresen tart a cége telefonos konferenciákat, akkor a legjobb választás a VoIP telefonközpont.
Sokat írtunk már ezekről a rendszerekről, a lényeg, hogy digitalizáló eszközökkel továbbítják a hangunkat az interneten keresztül, így nem a telefonszámlát terhelik.
Ezek a telefonok nagyon hasznosak lehetnek nemcsak a karantén idején, hanem akkor is, ha gyakori a cégnél a csoportmunka, vagy a külföldi partnerekkel a konferencia beszélgetés. A ReBell Tel. nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosít minden ügyfelének eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.