Ár-érték arányban a legjobb, a problémákat rugalmasan kezelik, gyorsan reagálnak a változó igényekre – ezért választotta a ReBell Tel. VoIP-telefonközpont szolgáltatását a GBL IT GROUP Kft. A rendszergazda szolgáltatással, szerver üzemeltetéssel, biztonsági mentéssel foglalkozó cégnél a legfontosabb, hogy ne vesszen el hívás, a telefonálók pedig a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban elérjék őket. Garami Balázs ügyvezetőt kérdeztük a tapasztalatairól.
Mikor döntött úgy, hogy a cége a ReBell Tel. szolgáltatásait választja?
Körülbelül öt éve alakíttattuk ki a VoIP-telefonközpontot, ekkor tendereztettük meg a szolgáltatókat. Nem titok: a legjobb ár-érték arány miatt döntöttünk elsősorban a ReBell Tel. mellett.
Mivel IT hibaelhárítással foglalkozunk, ezért szükségünk volt a nap 24 órájában hívható hibajelentő vonalra, direkt tárcsázható mellékekre, de a belső telefonokat is ezen a központon keresztül bonyolítjuk.
Már a GDPR bevezetése előtt is fontos volt, hogy a szolgáltató rögzítse, tárolja a hívásainkat, ebben csak kis változtatásokat tettünk a törvényi előírásokhoz igazodva.
Ezt nem tudja egy bármilyen más, mondjuk analóg telefonközpont? Mennyire lényeges az, hogy egy jól működő VOIP-telefonközpontja legyen a cégüknek?
Véleményem szerint megkerülhetetlen. Ügyfeleinknek biztosítjuk a lehetőséget, hogy a megfelelő azonosítás után telefonon is tudjanak ügyeket intézni.
Ma már elvárás, hogy a partnereink a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban elérjenek minket, ne kelljen hosszú percekig várakozni, amíg a megfelelő emberhez kerül a telefon.
Minden partnerünknek van személyes kapcsolattartója, ezért húsz telefonvonal működik. Hívás nem veszhet el! A megkeresésekről e-maileket, szükség esetén feljegyzéseket is kapunk. És amit már említettem: nagyon fontos a hívások rögzítése, visszakereshetősége. Nem egyszer szükségünk volt erre a szolgáltatásra.
Hogyan sikerült alkalmazkodni a koronavírus-járvány miatt kialakult körülményekhez?
A VoIP-telefonközpont miatt körülbelül tíz perc alatt át tudtunk térni a home office-ra, mindössze egy döntés kérdése volt. Persze, pár átirányítást be kellett állítani, de ezt gyorsan megtették a ReBell szakemberei. Olyan megoldás a VoIP-telefonközpont, amely biztosítja a számunkra nélkülözhetetlen rugalmasságot és a földrajzi helytől való függetlenséget.
Ajánlaná másnak is a Rebell Tel. szolgáltatásait?
Igen, mindenképp. Azt gondolom, hogy a jó ár-érték arányú szolgáltatások mellett még ki kell emelni a szakértelmüket. Amikor ugyanis a telefonközpont-kiépítésbe kezdtünk, akkor nekünk is volt számtalan elképzelésünk.
Ők meghallgatták a kéréseinket, majd a tapasztalataik alapján elmondták, hogy mi az a megoldás, ami nekünk a legmegfelelőbb, hasznos tanácsokat adtak.
A telefonközpont kialakítása és tesztelése volt a legnagyobb munka, de azóta is folyamatosan kapcsolatban vagyunk, rugalmasan reagálnak a kéréseinkre, megoldják a problémákat. A Rebell Tel. szolgáltatásával és annak minőségével is maximálisan elégedettek vagyunk.