Mit hozott nekünk 2020? Az év vége felé általában számvetést készítünk – egyénileg és céges szinten is. Sok mindent megváltoztatott a koronavírus, a járvány hatására például csökkent a személyes találkozások száma, többet beszélünk telefonon, illetve az online térben. Éppen ezért nagyon fontos, hogy ezek a beszélgetések jó minőségűek és olcsóak legyenek. Egy modern telefonközpont már a kisebb cégeknek is sokat segít abban, hogy időt és pénzt spóroljanak. Lássuk, hogyan!
Mit kell tudni 2021-ben egy telefonközpontnak? Még többet, mint 2020-ban… A ReBell Tel.-nél folyamatosan azon dolgozunk, hogy még az előtt kielégítsük ügyfeleink igényeit, hogy az eszükbe jutott volna. Fontosnak tartjuk az innovációt, hogy mindig a legmodernebb eszközöket biztosítsuk. Miért? Mert ezek 2021 elvárásai. Konkrétan: kifogástalan minőségű vonalak – egyszerre több – , könnyű kezelhetőség, hangmenü, otthoni elérhetőség. És persze kedvező ár!
Készültek már arról konkrét statisztikák, hogy napi szinten hány percet spórolhatunk meg, ha nem kell két telefonhívás között letenni a kagylót.
A ReBell Tel. modern, VoIP-telefonközpontjainál ezt már megoldottuk.
Sőt! Ha Ön nem telefonon szeretne beszélni, hanem fülhallgatóval a fején, akkor arra is van lehetőség. Mégis kényelmesebb, ha szabadon van mind a két keze…
Egy modern telefonközpont ismérve az is, hogy adott idő alatt minél több hívást tud kezelni. Amíg az ügyfélszolgálatos az egyik vonalon beszél, addig a másik két (három, négy, hét, száz) telefonáló a hangmenü segítségével már az alapvető információkról tájékozódhat. Blogunkban már írtunk a telefonos hangmenüről, amely az alap (4900 forintos) telefonközpontos szolgáltatásunk része. Az üzenetet Ön, vagy kollégái is felmondhatják, de igény esetén az elküldött szöveget mi profikkal felvesszük.
Fontos feltétel ez is 2021-ben… Hogy ne legyen drága.
Mivel a modern IP telefonközpontok nem a telefonszámlát növelik, hanem az interneten keresztül bonyolítják a hívásokat, ezért jelentős összeget takaríthat meg ezzel.
Nincs másra szüksége, csak „erős” internetre, jó routerre – ezeket természetesen mi mindig segítünk beszerezni, kiépíteni, kifejezetten az Ön cégének igényeire szabva.
Aztán egy modern telefonközponttal szemben már elvárás, hogy ne szögezzen minket egy adott helyhez. Hiszen ha például karanténba kerül egy munkatárs, vagy egyszerűen csak a home office bevezetése mellett döntünk, akkor is lehet folytatni a munkát.
Míg a hagyományos telefonközpontoknál különálló hálózatot kellett kiépíteni, a VoIP-telefonközpontnál csak a már említett gyors internet a feltétel.
Komoly segítség ez a kisebb cégeknek is, így akár egyik napról a másikra tudjuk biztosítani, hogy otthonról dolgozzon a kollégája. Keressen minket bátran – 2021-ben is a jövő telefonközpontját építjük!