A telefont nem vették fel, gondoltam, odamegyek a rendelési idő kezdetére. Átverekedtem magam a dugón, leparkoltam a tilosban, berohantam az épületbe – és az ajtóra kiragasztott cetlin megláttam, hogy ma szabadságon van a doktor úr. Azt hittem megüt a guta. Pedig korábban „csak” a torkom fájt. Ön is járt már így? Pedig nem kellene! A ReBell Tel-nél már az alap telefonközpont szolgáltatás is tartalmazza a telefonos hangmenü lehetőségét. Mindenkinek ajánlják, akinek ügyfélszolgálata van…
A koronavírus-járvány második hullámában ismét fókuszba került az egészségügy, az egészség. Sok minden megváltozott az életünkben, talán emlékeznek arra a tavaszi mémre, ami szerint csak annak szabad orvoshoz menni, aki teljesen egészséges. Van benne valami…
A legtöbb háziorvos már csak előre, telefonon leegyeztetett időpontban fogadja a betegeket,
ahogy a kórházi szakrendelésekre sem lehet csak úgy besétálni. Ha pedig valakinek koronavírusra emlékeztető tünetei vannak (lázas, nem érez ízeket, szagokat, köhög, levert), akkor telefonon keresztül vizsgálja, diagnosztizálja, kezeli az orvos.
Ma már a háziorvosi rendelőkben nem kígyóznak a sorok, nem ül ott húsz-harminc néni beszélgetve… Viszont folyamatosan csörög a telefonon.
Mindenki bizonytalan, sokan kérdeznek. Az asszisztensek pedig nem győzik felkapkodni a kagylót.
Sokszor csak az ötödik-hatodik próbálkozásra kerül vonalba a beteg, akivel alig marad idő a beszélgetésre. Ezt a problémát tudja könnyedén megoldani a ReBell Tel. telefonközpontja – a hangmenüvel.
Az alap (4900 forintos) telefonközpont szolgáltatás része a telefonos hangmenü. A hatékony jelző mellett talán az intelligens illik rá legjobban. Maradjunk a háziorvos példánál!
Ha jelzi a ReBell-nél az igényét, akkor 24 órán belül beállítják a hangmenüt.
Ha kicsörög a telefon, akkor a hívó máris hallhatja az általános tájékoztatást arról, hogy mikor van rendelési idő, illetve, hogy csak telefonon egyeztetett időpontban lehet felkeresni az orvost. Ha időpontot szeretne kérni, nyomja az 1-es gombot. Ha telefonos konzultációt kér, nyomja a 2-t. És így tovább…
De hogyan készül el a hangüzenet? Vagy küld egy szöveget a ReBell-nek, mi 20 ezer forintért felmondatjuk, vagy saját maga felveszi a szövegét és a hanganyagot küldi el (ebben az esetben semmilyen költsége nem lesz). A telefonközpont szolgáltatás része egy havi kétórás rendelkezésre állás – tehát ha bármilyen változtatási kérése van, akkor nyugodtan keressen minket!
Minden olyan cégnek ajánljuk a telefonos hangmenüt, amelynek ügyfélszolgálata, recepciója van, személyes kiszolgálással foglalkozik. A megoldással hatékonyan tájékoztatja az ügyfeleit, ha például megváltozik a cége munkarendje, új telephelyre költözik, munkanap áthelyezés miatt máshogy van nyitva, vagy ha csak „simán” csökkenteni akarja a várakozást, gördülékenyebbé tenni az ügyintézést.