Közvetlenül, a saját hangunkon tudjuk megszólítani a leendő, vagy már meglévő ügyfeleinket – ebben (is) rejlik az audio call titka. A ReBell Tel. új telefonos szolgáltatásáról már írtunk blogunkban, most kiderül az is, hogy hogyan tudjuk még hatékonyabbá tenni ezeket a telefonos megkereséseket – indulhat az audio call extrákkal!
Az audio call olyan, mint egy modern, üzenetrögzítőre felmondott hangüzenet.
Csak éppen fordítva – mi telefonálunk és a hívott fél hallgatja meg a mi üzenetünket.
Hogy hogyan? Először is, keresse meg a ReBell Tel.-t. Vállaljuk, hogy 24 óra múlva egyszerre akár több ezer, vagy tízezer embernek csörögni fog a telefonja, és ha felveszi, akkor ugyanazt a hangüzenetet fogja hallani.
Ha Önnek konkrét vevőköre van, akiket meg szeretne szólítani, akkor őket hívjuk fel, de rendelkezünk egy 2,5 milliós adatbázissal, amelyből az Ön igényei szerint meg tudjuk keresni a megfelelő embereket. (Van szakmai adatbázisunk, vagy a lakosságit különböző tényezők – nem, kor, iskolai végzettség, anyagi státusz – alapján megszűrjük.)
Szóval mi adjuk a technikát, szükség esetén a telefonszámokat.
Önnek annyi a dolga, hogy felvegye a rövid (a legoptimálisabb a félperces) hangüzenetet. De ha például azt szeretné, hogy egy ismert színész mondja fel a szöveget, akkor ennek megszervezését is vállaljuk.
Az audio call szolgáltatás egyre népszerűbb a szolgáltatószektorban, az egészségügyben, a pénzügyi területeken, ajánljuk elégedettségmérésre, tájékoztatásra. És hogy még hatékonyabb legyen, egészítsük ki extrákkal! Jelen esetben az extrák alatt az SMS-t értjük.
Felméréseink azt mutatják, ha a telefonhívás előtt egy–két órával érkezik egy SMS az adott számra, hogy az Ön cégétől keresni fogják, akkor sokkal többen felveszik a telefont.
Ha pedig a hívás után egy órával megy még egy SMS, amelyben megköszönjük a közreműködést, akkor még pozitívabbá tehetjük a cégről kialakított képet. De ebben az üzenetben akár az ajánlott szolgáltatásról szóló weboldal címét is el tudjuk helyezni…
A közelmúltban szerveztünk egy komplex SMS, audio call kampányt egy cégnek, ahol a hangüzenetben visszajelzést is kértünk. Ha érdekelte a szolgáltatás, akkor az 1-es, ha nem, akkor a 2-es gombot kellett megnyomni az ügyfélnek. A hívottak több mint 80 százaléka visszajelzett! Talán nem kell tovább magyarázni a hatékonyságot. Természetesen a válaszokat táblázatban összesítve a lehető legrövidebb határidő alatt eljuttatjuk az ügyfeleknek. Így működik nálunk az audio call extrákkal…