Milyen jó lenne, ha egyszerre meg tudnánk szólítani több ezer embert a saját hangunkon. De nem ám akárkiket! Hanem olyanokat, akik a mi vállalkozásunk mostani, vagy leendő partnerei, ügyfelei. És ha a nekik feltett kérdésekre rögtön választ is kapnánk – például egy táblázatban összesítve. Az audio call szolgáltatás már elérhető a ReBell Tel-nél! Mi megtervezzük és lebonyolítjuk a komplex kampányát, ügyfeleinek eljuttatjuk a hangos telefonos üzeneteket. Lássuk hogyan!
Egy előre rögzített hangüzenet, amelyet egy időben akár több tízezer, százezer telefonra el tudunk juttatni. Gyakorlatilag egy telefonhívásról van szó – ha felveszi a hívott fél a készüléket, akkor már le is játsszuk az üzenetet.
A szöveget fel tudja mondani Ön, vagy egy munkatársa, a hangfájlt pedig mi célba juttatjuk. Vagy kiválaszt egy „ismert hangot” is, és mi megszervezzük vele a felvételt.
Tapasztalataink szerint az a leghatékonyabb, ha az ügyfelekkel kapcsolatban álló munkatárs mondja fel az üzenetet, így személyes lesz a megszólítás. A hangüzenet ne legyen túl hosszú, mert akkor nem hallgatják végig! Az optimális üzenet körülbelül fél perces.
Nagyon hasznos lehetőség, hogy a telefonos üzenetre választ is kérhet az ügyfeleitől. Például fel tesz a hangüzenetben egy kérdést és azt kéri, hogy ha a válasza a partnerének igen, akkor nyomja az egyes gombot. Ha nem, akkor a kettest.
A válaszokat mi táblázatban rögzítjük és eljuttatjuk Önnek. Így már nem is egyirányú a kommunikáció.
Aztán a ReBell Tel-nél arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az audio call végén közvetlenül kérje például az ügyfélszolgálatot a hívott.
Fontos érv a telefonos kampányok mellett, hogy mobilja ma már mindenkinek van. A ReBell Tel. egy 2,5 milliós adatbázissal rendelkezik. Ez 2,5 millió mobilszámot jelent, akiket (írásbeli beleegyezésükkel!) lehet hívni. Természetesen nem javasoljuk a „hideghívásokat”.
A lakossági adatbázisunkat különböző demográfiai tényezők alapján (nem, kor, iskolai végzettség, anyagi helyzet stb.) tudjuk szűrni, de szakmai adatbázisokat is összeállítunk.
Ha pedig Önnek van egy listája arról, hogy kit szeretne elérni, annak sincs akadálya!
Lehet egyszerűbb lenne megmondani, hogy kinek nem… Szolgáltatószektornak elégedettségmérésre, a lakosság tájékoztatásra – például megváltozott elérhetőségekről. Akciók promotálására, pénzügyi szektorban, követelések kezelésére. Szóval mindenkinek, aki hatékonyan szeretné megszólítani ügyfeleit.