Rögzít, szelektál, gondolkodik, válaszol és sosem felejt – mi az? Vajon mennyit fizetnénk, hogy az agyunk is képes legyen bármikor felidézni, ami nem jut eszünkbe? A VOIP alapú telefonközpont funkciói kísértetiesen hasonlítanak az emberi elme működésére, sőt: meg is haladják annak kapacitását. A ReBell Tel Központ ugyanis nem felejt. Olyan, mint egy őrangyal, amely a megóvja a vállalatot a kapcsolati és működési problémáktól miközben ügyfeleink minden igényét meghallja.
A hangmenüben rögzített üzenetek a telefonáló számára a cég névjegyeként szolgálnak. Ezzel találkozik először, ha felhív bennünket, tehát ettől függ, milyen érzései támadnak várakozás közben. Érdemes időt és energiát szánni az objektíven és kellemesen megszólaló hangmenü kialakítására.
Ezt tudja garantálni a mellékek kezelése. Az egyedi mellék-kiosztás gyakorlatilag a hatékony kommunikáció főutcája a cégben. A jó irányba terelt ügyfél hálás lesz, és bízni fog bennünk, hiszen megtiszteljük azzal, hogy nem raboljuk az idejét.
Sokkal egyszerűbb áttekinteni az üzeneteinket, ha rendezetten, e-mailen is megkapjuk, hiszen így könnyedén vissza is tudjuk keresni az információkat. A ReBell Tel központ képes e-mail értesítéseket küldeni bejövő hívásainkról, de a hangposta üzenetet is megküldi e-mail fiókunkba, ha ez fontos számunkra.
Az ügyfél sem viseli könnyen a bizonytalanságot, ahogy mi sem szeretjük, amikor vacillál. Jobb, ha a telefonközpontunk jelzi a várakozási időt, mert így a telefonáló könnyen eldöntheti, hogy van-e ideje ránk vagy később hív. Egy biztos: ha mégsem várja ki a sorát, akkor sem lesz mérges, hiszen nem csaptuk be a fölösleges várakozással.
Nem lehetünk eléggé hálásak a hívásrögzítés funkciónak, hiszen ember nem képes annyi információt tárolni és feldolgozni, ami egy ilyen készüléknek természetes adottsága. Problémák esetén különösen hasznos lehet, de a saját marketingünk számára is valóságos kincsesbánya az így keletkező adatbázis.
Vagyis diszkréten! A ReBell Tel központ Ne zavarj! – üzemmódját pontosan erre fejlesztették ki. Így az ügyfél nem visszautasításként éli meg, hogy éppen nem tud elérni bennünket, mi pedig nyugodtan dolgozhatunk vagy tárgyalhatunk. A beérkező hívások listájában ott lesznek a számok, bármikor visszahívhatjuk a sikertelenül próbálkozókat.
A profi telefonközpont reszponzívan kezeli vállalkozásunk kommunikációs céljait. Azaz pontos listákat készít, a forgalomból riportokat generál és kimutatásokat szerkeszt, amelyek alapján meghozhatjuk fontos üzleti döntéseinket.
A ReBell Tel Központ online ügyfélablakban teszi hozzáférhetővé a felhasználók számára a naprakész számlázási és forgalmi adatokat. Ennél nagyobb biztonság nem is kell, hiszen folyamatosan és bárhonnan monitorozhatjuk telefonos kommunikációnk minőségét anélkül, hogy ehhez az interneten kívül bármire szükségünk volna.