– Hívtalak volna randira, de nem vetted fel, így elvittem Gizit, mert ő viszont felvette. – Ennyit arról, hogy mire való a telefon, és ezek után senki nem panaszkodhat, hogy a profi telefonközponttal működő konkurenciának miért megy jobban! Egyszerűn elérhető, vagyis lehetővé teszi a „randit” az ügyféllel. Valójában ez az első benyomása a leendő partnernek és ezt a cirka 7 másodpercet kell nagyon jól csinálni.
Rossz hír, de érdemes szembesülni a valósággal, mert sok pénzünkbe kerülhet, ha nem ismerjük a vásárlói szokásokat. Amikor szolgáltatót tárcsáz a potenciális vevő, azt fogja választani, akit elsőként elér, és aki megfelelő színvonalon bánik vele már a telefonos kapcsolatfelvétel során. Egy dobásunk van tehát, ugyanis – hacsak nem vagyunk abszolúte monopolhelyzetben – a türelmetlen keresgélő továbblép, és nem tér vissza hozzánk. Ennél csak rosszabb, hogy a mi cégünkről azonnal meglesz a véleménye, amit meg is fog osztani a környezetével, szóval rajta kívül még 10-15 ember vesztettünk.
Nekünk rengetegbe: a meg nem szerzett ügyfél nehezen hozható vissza, a foghíjas renoméra nincs fogorvos, a potenciális bevételünktől pedig szintén elbúcsúzhatunk. Bezzeg, ha van egy profi telefonközpontunk, ami csatornázza a hívásokat és addig nem engedi az érdeklődőt, amíg célba nem ér, a konkurenciának is fityiszt mutathatunk. A ReBell Tel egyszerűen kezelhető, VOIP alapú megoldásokat kínál, amelyek minimális költséggel képesek „besöpörni” minden hívást az „ügyféllistára”. Biztosak lehetünk benne, hogy egyetlen vesztett hívásunk sem lesz, ami közép- és hosszútávon egyértelműen a stabilitás és a növekedés a garanciája.
Ez nem a menü, ez a főzés tudománya. Nem egyetlen csodaszerről van szó, hanem a valóban profi vállalkozói szemléletről. Erre találtuk ki a ReBell Tel központokat, amelyek arra is képesek, hogy ügyféladatbázis alapján beazonosítsák a bejövő hívásokat. Ezzel a már meglévő ügyfélkört tudjuk hatékonyabban kiszolgálni, hiszen az a kolléga fogja felvenni a telefont, akihez tartozik. Nyilván, a telefonközpontnál hangmenüt is be tudunk állítani, így az ügyfél választhat melléket.
VIP ügyfelekkel szembeni megkülönböztetett bánásmódra is van lehetőség rendszereinkkel, például ügyfélkód vagy szerződésszám megadásával. A prémium partnerek beérkező hívásait így prioritásként kezeli a telefonközpont, vagyis a vállalat. Ennél egyszerűbb lojalitás-generátor nincs a piacon.
Sok cég nem is tudja még, hogy a teljesen mobiltelefon alapú ügyfélszolgálata mögé is ki lehet építeni VOIP alapú telefonközpontot. Főként kisebb vállalkozók számára lehet ez mérföldkő az ügyfelek megszerzésében és megtartásában, hiszen az egyszemélyes vállalkozó például egyszerre csak egy hívást képes fogadni, de a rendszer üdvözlő- és terelőmenüje automatikusan kezeli a várakozó betelefonálót. Így nem kell lemondanunk egyetlen bejövő hívásról és leendő ügyfélről sem.