Pontosan ezt érzi minden felhasználó, aki probléma esetén barátságtalan és korántsem megoldás orientált ügyfélszolgálatossal találkozik. Alapvető, hogy komoly szakértői támogatás mellett választ kapjunk az igénybe vett telefonszolgáltatáshoz, hiszen jól gondoljuk: ez is külön szakma, amihez attól még, hogy a vívmányait használjuk, nem kell értenünk. Erre való a professzionális support és az ügyfélszolgálat, amely a ReBell Tel esetében minden megkeresést maximálisan 3 órás időkeretben kezel.
Fontosnak tartjuk, hogy az ügyfelek szakmailag megbízzanak bennünk. Evidenciákkal nem vitatkozunk és szeretjük, ha komolyan vesznek bennünket. Akkor tud egy felhasználó komolyan venni egy telefontársaságot, ha minden szakmai segítséget gyorsan és hatékonyan megkaphat, azon túl, hogy a szerződéses konstrukciók rugalmasak.
Nem érthetünk mindenhez és nem is cél, hogy ügyfélként szakértők is legyünk. Amikor azonban telefonszolgáltatót választunk, nem árt, ha az egyik szempont a minőségi háttértámogatás, a profi support. Szokás mondani, hogy szerződést nem békeidőre, hanem háborúra kötünk és a barátok is a bajban ismerszenek meg. Való igaz az üzleti életben is: a jó szolgáltatásnak csak a kapuja a megfelelő konstrukció, de egy telefont hosszú távon szeretnénk használni és ehhez biztonságos háttértámogatásra van szükségünk.
A legszéleskörűbb szakértői támogatással szolgáljuk ki partnereinket, mindezt hűségidő nélkül. Nálunk nincs szükség hosszútávú ígéretre ahhoz, hogy megbecsüljük az ügyfelet, hiszen bennünket ez a szakma érdekel és ebben szeretnénk a lehető legjobbak lenni. Az ügyfél elégedettsége a mi kíváncsiságunknak a következménye, az eredménye, nem csupán üzleti cél.
Cégünk supportja egyedi, személyre szabott segítséget jelent. Tanácsadó kollégánk már az érdeklődés fázisában gondoskodik róla, hogy ügyfeleink megismerhessék a számukra optimális megoldásokat és tervezett folyamataikhoz operatív segítséget kapjanak. Gyakorlatilag a rendszer kiválasztásától annak telepítésén át a működtetéséig, karbantartásáig és fejlesztéséig minden fázisban biztosítjuk a szükséges szakmai háttértámogatást. Ez a garancia arra, hogy partnereink hűségidő nélkül is huzamos ideig számítanak ránk.
Problémák esetén a gyorsaság az egyik kulcstényező, ezért a ReBell Tel saját telefonközpontja úgy fogadja a bejövő hívásokat, hogy azok valamelyik csatornánkon a lehető legrövidebb időn belül célba is érjenek. Ha egyik vonalunk foglalt, a rendszer addig keres szabad vonalat, amíg a hívást élő hang viszonozza, így az ügyfél várakozási ideje minimális és nem hiábavaló. Komplex híváskezelési folyamatainkkal megkönnyítjük ügyfeleink és a magunk életét is.