…ami természetesen nincs a ReBell Tel szerződéseiben. Egyszerűen kínosnak tartjuk, hogy a telefonszolgáltatók többsége az ügyfélre hárítja a kockázatot. Mi nem szeretnénk élni a „röghözkötés” intézményével, ami saját fejlődésünknek is gátat szabna. Ezért itt nem a lózungokat fogjuk felsorolni, hanem néhány konkrétummal érzékeltetjük, miért nem fér bele értékrendünkbe a hűségidő.
Amikor egy szolgáltatás kiválaszt, az ügyfél még nem ismerheti pontosan, hogy az mennyire válik be neki. Ha például 3 telefonszámot kér, de két hónap múlva rájön, hogy csak egyet használ, lehetősége van jelezni, hogy a másik kettőre nincs szüksége és hónap-fordulóval lemondja a szolgáltatás ezen részét. Ez teljes szolgáltatási csomagokra is vonatkozik, értelemszerűen.
Célunk, hogy ügyfeleink is érzékeljék: partnerek vagyunk és a ReBell Tel üzleti érdeke biztosítani partnerei számára, hogy folyamatában mérhessék fel igényeiket. Ez a biztonság gyökeresen ellentmond a hűségidő korlátozó logikájára, amit üzletvesztési félelemből alkalmaznak egyes szolgáltatók. Nálunk akkor maradjon az ügyfél, ha az számára is előnyös!
A hűségidő eszközével élő szolgáltatóknál megfigyelhető, hogy az akciókat az új ügyfelek megszerzésére dolgozzák ki. A meglévő ügyfelek számára marad az eredetileg kiválasztott konstrukció, kedvezmények nélkül. Magyarán, ha egyszer megszereztek valakit, nem törődnek az ügyfélélménnyel, csak a további piacszerzéssel.
A ReBell Tel számára a meglévő ügyfél a valódi VIP kategória, a lojalitást pedig a rugalmassággal és belső kedvezményekkel honoráljuk. Tisztában vagyunk vele, hogy nagyobb ráfordítást és odafigyelést igényel megtartani az ügyfeleket, ám azzal is, hogy a stabil ügyfélkör lesz a saját fejlődésünk és növekedésünk biztosítéka. Hiszünk a kölcsönösségben, tehát nem hűségidőre, hanem bizalomra van szükségünk.
Észrevették már, hogy a hűségidős konstrukcióknál elavulnak a technikai feltételek is? A szolgáltatók kifejlesztenek ugyan újabb és újabb termékeket, frissítik a technológiai hátteret, de csak azokhoz csak az újonnan belépők jutnak hozzá.
Nem lehetünk saját magunk kerékkötői, nem szeretnénk tehát azt sem, hogy az ügyfeleink lemaradást érzékeljenek a szolgáltatások minőségében. Természetes hát a ReBell tel számára, hogy a technológiai frissítéseket minden felhasználó részére biztosítja, belépési időtől függetlenül. Nálunk sok esetben nem is érzékelik az ügyfelek, hogy történt valami, csak a gyorsaságban vagy a hangminőségben észlelnek (pozitív) változást.
Ismerje meg lehetőségeit, és szabadítsa fel telefonköltségeit!