MIÉRT ÉRDEMES VÁLTANI?
Telefonközpont beruházás nélkül, költségcsökkentéssel:
Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.
Díjmentes időszak:
Szolgáltatásunkat hűségidő mentesen biztosítjuk és kötelezettség vállalása nélkül kipróbálható.
Komplex híváskezelési folyamatok:
A hangmenü, az egyedi mellékkezelési folyamatok felállítása, hívások rögzítése és kezelése, valamint a széles körű telefonközponti funkciók lehetőséget biztosítanak a munkafolyamatok hatékonyságának növelésére.
Nincs több vesztett ügyfél nem fogadott hívás miatt:
Tanácsadó kollégáink segítségével építjük ki ügyfeleink egyedi telefonközponti folyamatait, mely során a vesztett hívások teljes mértékben kizárhatók.
Díjmentes tanácsadás, támogatás:
Ügyfeleink számára a legszéleskörűbb szakértői támogatást biztosítjuk, a tervezéstől a megvalósításig.
KAPCSOLAT Kérjük adja meg elérhetőségeit, és 3 munkaórán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.